Gå til innhold

frustrasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at forholdet til barnefaren, som har sterke psykopatiske trekk, var over har jeg hatt store problemer med å binde meg til andre personer igjen. Så traff jeg x som virket som en stødig kar og som gav meg masse tid til å bli kjent, uten noe press.

Var veldig usikker på mine følelser, ikke fordi jeg ikke var glad i han, men fordi det var så vanskelig å slippe noen innpå igjen pluss at jeg ble redd for helt dumme ting i gitte situasjoner, feks hvis jeg kom fem minutter forsent hjem, så kunne jeg begynne å tute fordi jeg var vandt med at det ble et helvete. Jeg trakk meg aldri vekk, men jobbet heller iherdig for å få forholdet til å funke og i sommer så syns jeg at jeg kom et hakk videre, inn i meg selv.

Så plutselig orker ikke han nye type mer, han må ha tid til å tenke og stikker sin vei, holder seg med en singel kompis og tar ikke kontakt. Vet jeg ikke burde sende meldinger eller noe, men gjør dessverre dum som jeg er.......er jo så utrolig lei meg, føler jeg har gitt så mye for å få ting til. Han gjør det ikke slutt men bare holder seg unna, når jeg spør han om hva han mener så vet han ikke. Jeg sitter her med et barn som spør etter han fler ganger om dagen......

Jeg sender melding til han fordi jeg må ha noen billetter som ligger hos han, men får ikke svar så jeg blir bekymret for han (han var veldig nedfor og lei seg siste gangen vi pratet) neste dag så kommer en melding om at han har dratt til Nice med en kompis. Samme turen som jeg har foreslått for å sprite opp ting, føler det som et slag i tryne. Vet igjen at jeg ikke burde sende meldinger, men blir så frustrert sint og lei meg at jeg ikke klare å la være.

Hvorfor kan man ikke stole på selv de snille mannfolka? Ser de ikke at når de innvolverer seg med ei med barn, så må de faktisk jobbe litt ekstra, ikke bare gi opp med en gang?

måtte bare ha ut litt frustrasjon

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du han har ikke noe ansvar for ditt barn. Like greit å kutte han ut om han ikke virker som han ikke er intresert i deg. Finnes flere fisker i havet. På meg så virker det som han ikke ønsker noe mere forhold til deg, mens du presser på. Jeg ville sluttet å sende han meldinger, så får du jo se om han tar kontakt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...