Gå til innhold

Mageøvelser


Anne-B.

Anbefalte innlegg

Jeg er litt irritert på magen min, den har jo et rimelig greit fettlag rundt seg, men.. Jeg har også en del løst fra svangerskapet. Så jeg lurer på om noen av dere har noen tips til øvelser, som gjør at man kan forme magen litt? Jeg har har jo muskler under der som jeg trimmer ved hjelp av sit-ups, men ellers ikke særlig mer enn det.

 

Anyone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så veldig erfaring på dette, men du kan jo forsøke med situps. Ellers så kan du jo ta en titt på hjemmesiden min og se om du kan bruke noen av øvelsene jeg bruker.. www.nedivekt.piczo.com

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du øvelser som styrker musklene på sida? Jeg har prøvd det, vanvittig tungt, men godt etter hvert. Nå har jeg ikke trent på ei uke, jeg kjenner det godt på kroppen. Blir så rastløs, samt litt nedstemt. Hehe, jeg får komme meg avgårde i kveld kanskje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt god erfaring med å trene mage musklene oppå ball. Ligge helt ut på kanten. Både rett opp og rett opp på skrått. (trener både de rette og skrå magemusklene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar vel egentlig ikke noen spesielle øvelser for å styrke musklene på siden. Kanskje du kan fortelle meg litt om hvilke øvelser du tar?

Er åpen for nye ideer.

 

Det er såååå vanskelig å få fingeren ut og trene, men gud så deilig når man er ferdig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør man egentlig det uten å få vondt i nakken? Jeg har sånn ball og har prøvd men fikk bare kjempe vondt i nakken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Prøv å bruk mage musklene mer. Ikke dra i nakken. Ha hendene over brystet og kjenn godt etter at du bruker mage musklene. Det er viktig å konsentrere seg om muskelen du bruker slik at du ikke ender opp med å dra deg opp etter nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...