ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg ammer til vanlig min 5 17" mnd gamle datter. Hun tok flaske tidligere, men plutselig var det bråstopp! Nå har vi ptøvd i 2-3 uker i ett sett og det har ikke vært schnakk om!! Prøvd alle tuter og alle stillinger osv... Men i dag prøvde jeg NUK latex-tut, og hun tok den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hadde aldri trodd det! Hadde egentlig gitt opp!! Memn hade bare i 50 ml NAN (for jeg trodde jo IKKE hun skulle ta det. Og da jeg skulle ha oppi mer og gi, ville hun ikke ha pga gulping (har refluks). Så etter noen min. virka hun mer sulten, men da ville hun ikke ta flaska igjen, men tok da puppen (jeg ville ikke "krangle" om flaska, nå som hun først hadde godtatt den en gang). Det var vel ikke bare et engangstilfelle? Hvordan skal jeg få henne til å fortsette å ta den (uten at hun blir puppenekter selvfølgelig)??
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2006 Sorry skrivefeil - og skulle selvsagt stå 5 1/2 mnd :-D
så var vi 4 Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 hva gjør du med refluksen da? Du får bare fortsette å tilby henne flaske og håpe på det beste...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2006 Hun får medisin (syrenøytraliserende). Hjelper mot smerter i forb. med refluksen, men ikke mot selve gulpingen...
så var vi 4 Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 ei jeg kjenner ga jenta si velling, og det hjalp mot den verste gulpinga. Jenta begynte å gå opp i vekt og blei i kjempe form...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2006 Ok, det utrolige er at hun ligger akkurat på gj.snittet i vekt/høyde. 7060 g og 65 cm, så hun får i seg endel selvom hun gulper dagen lang! Begynt med grøt nå- ikke hjulpet på gulpinga det heller, ennå iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå