GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Har en veninne som er gravid og hun har mistet tlf sin, så fikk jeg mail av hun i går om at hun hadde vært på kontroll og at legen hadde funnet eggehvite i urinen hennes. De trodde hun hadde en nyresykdom og at det ikke var svangerskapsforgiftning. Vet noen hva det er? ble så redd for hun, så får jeg ikke tak i hun. Er ikke det diabetes lignende greier? det skjer vel ingenting med babyen? håper noen kan svare meg på dette:)
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2006 dytter denne jeg:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Kan nok ikke svare så godt, men vet at nyrene under et svangerskap er under mye større press, og at nyreproblemer derfor kan vise seg under svangerskap. Det kan være nyresvikt eller annet. Men det kan også være helt ufarlig! Hadde selv spor av protein i urinen, det var ikke forgiftning, og helller ikke nyresvikt, og gikk over av seg selv. Så prøv å ikke overdramatiser, hverken for deg selv eller henne, kanskje er det ingenting...forhåpentligvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå