Urtete Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 I går etterlyste jeg middagstips her, for jeg var helt blank...som vanlig:-) Fikk noen tips, men hva endte det hele med? Jo, vi spiste ute!))) Luksus i hverdagen, det! Så det innebærer at problemet jeg hadde i går har blitt til et lite problem i dag.... Hva skal jeg lage til middag i dag??? Gode tips mottas med takk! ;o)
Karomamma Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Å, det middagstipset glemte jeg på lista i går!! Blir alltid vellykket
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Ovnsbakt ørret og agurksalat. Spagetti bolognese / carbonara Køttboller , potetmos og tyttebær Fiskegrateng med gulrøtter Kjøttkaker,brunsaus,tyttebær og stuet kål
Gummelillan Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Slenger meg på spørsmålet og stiller i tillegg flere krav - maten må være myk og ikke sterk og helst kunne serveres lunken til min stakkars lille frøken med sår hals ;-) Noen som har andre tips enn tomatsuppe...?
Karomamma Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Lillemor med sår hals liker kanskje jukse-lapskaus? Bruk Toro (igjen!) betasuppe som basis og kjør oppi poteter, kålrot, gulrot, purre, pølse/kjøttbiter - det du vil. Og prikken over i'en: en pose potetmospulver! Bare kok det lenge, så hun med den såre halsen kan mose bitene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå