Gå til innhold

Huff, for en natt. Denne var enda verre enn de forrige nettene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er liten gutt på 5 mnd. som har fått sin første tann, så nettene har vært slitsomme. Han har våknet hver time omtrent og bare tullet.

Nå har han også blitt syk da (igjen). Snørra renner og han blir pottetett.

Også hoster han mye

La han i går til vanlig tid, kl 19.

Han våknet kl. 19.45 og var pottetett. Tok han med opp og lot han sitte litt oppe. Sugde ut snør, ga han saltvannsdråper og hostesaft.

La han igjen ca. 20.30 og han sovnet med en gang.

Våknet igjen 21.30, og var igjen pottetett.

Samme regime som forrige gang.

La han da i senga hos meg.

Han sovna men våknet hele tiden og gråt fordi han hadde problemer med å puste ordentlig.

For å få han til å sove satt jeg og sov med han oppå meg igjen, slik at han nesten satt han også.

Prøvde å legge han ned igjen etter en stund, men han våknet igjen fordi det tettet seg. Satt han da i vippestolen og han sovnet i den sittende.

Våknet igjen og jeg lagde en borg av dyner i senga så han lå sittende. Våknet igjen kl. 06, prøvde å gi han mat, ville ikke ha.

Sovnet igjen til slutt og våknet igjen kl. 09.

Så det var vår natt. Stakkars gutten min........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grøss og gru. Du har min medfølelse. Jeg gruer meg til det er min tur med forkjøla baby.

Skrevet

Huff av meg. Sykdom på toppen av alt dette tannebissetullet!

Men du, spander på ham litt rhinox dråper. Det skader ikke, i allefall ikke noe problem hvis du kun gir det et par ganger i døgnet over noen få dager. Og det hjelper!! Over flere timer!!

Jeg synes ikke saltvann hjelper annet enn at det løser opp litt slik at snørret kommer ut. Det åpner ikke opp slik rhinox ol gjør.

Føler med deg. Storesøster drar med seg alle mulig bassilusker hjem fra barnehagen, så junior begynner å bli dreven med forkjølelser han også.

God bedring!

Skrevet

Kan jeg gi han det da ? Ringte legevakten for å høre om jeg kunne gi han noe annen nesespray, men fikk beskjed om at det ikke finnes noen nesespray jeg kan gi til så små babyer. Skal prøve å ringe HS.

Skrevet

Huff, stakkars dere :( Har også hatt ei forferdelig natt...egentlig bare som det bruker å være da....

Skrevet

Joda. Det finnes fhinox for bebiser 0-12mnd. Det finnes både spray og ampuller. Min gutt fikk ingen problemer av at jeg ga ham dette da han var 3.5mnd. Han fikk på kvelden og en gang til på natta i nærmere en uke.

Skrevet

Takk Elin og Tøffingene : )

Da drar jeg på apoteket : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...