Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg er gift og vi venter vårt andre barn sammen. Jeg elsker virkelig mannen min og vi har deilig sex!!! Problemet mitt er hormonene mine...Blir så "forelska" i andre menn for tida. Akkurat nå er det en mannen min jobber sammen med... Han er så deilig, så MANN så sexy.....har så lyst til å ha han over meg, under meg, inni meg.....!!!! Vi har flørta litt før på byn, men han vet jo ikke hvor tent jeg er på han. Har så lyst til å bare kontakte han for sex!!!! Vet at han vil være klar for det meste:) Dette er tullete altså, og jeg er overhode ikke sånn til vanlig! Må jo være hormonelt eller?????
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Oh my god! Its a sick world out there!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Hehe, som mann må jeg si at dette var hete saker å høre.. kremt.. Neida, det er vel ganske vanlig for gravide å fantasere om "en annen", enten det er dame eller mann.. Det kommer nok mere frem nå når hormonene gjør sitt til at lysten kan være på topp. Mange som mister lysten også... Men, spørsmålet er om du virkelig har godt av å ta sjansen på en "flørt" med han eller ikke.. Hvis ikke prøv med meg, hehe.. nei, nok om det M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå