Gå til innhold

er det noen av dere som har fått dilla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syntes det er helt sinnsykt godt med kaldt vann...drikker kjempe mye..=)

også har jeg fått sansen på sure ting..druer,epler,surt godteri...=)

å blande de to tingene er nyyydelig!!!!

hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så sunn du er da! Her går det mye i nugatti med banan på....

Skrevet

ååå d glemte jeg...banan!!!!

snek meg til å spise 3bananer på jobb her endag...d var jo sååå godt...

hehe..er nok ikke så sunn så lenge regner jeg med...=)

Skrevet

her går det i sjokomelk:/ ikke så sunt men.. har heeeelt dilla.. kan drikke over en liter om dagen.. ha ha.. fortsetter jeg sånn kommer jeg sikkert til å se ut som et fjell mot slutten

Skrevet

Har helt dilla på appelsinjus og blå druer. Og grovt brød med makrell i tomat og majones. Lipton's Forrest Fruit-te er et MUST! Hadde det akkurat slik med nr.1. Med nr.2 hadde jeg dilla på potetgull og Smash... ;o)

Skrevet

Har dilla på Farris m/mango/papaya og kålrabi!!! Kålrabi er jeg fullstendig avhengig av!!

Skrevet

Har ikke fått dilla på noe, men er ikke i form så apetitten er ikke helt som den pleier. Men jeg merker også større behov for syrlige ting, som epler og sånt, og surt godteri. Det har jeg aldri likt før, så det er nytt for meg :)

Skrevet

Ikke helt dilla, men kjenner et sug etter salte, smaksrike ting - salte drops, chili con carne, ekstra salt på pastasausen(bruker det aldri ellers) - mmmmmmmmmmm!

Skrevet

Jeg MÅ ha grønne eller gule epler med meg til en hver tid.. Innimellom salter jeg eplene også, får kontrasten mellom søtt/syrlig og salt.. Føler meg helt sprø!! ;)

Skrevet

jeg må ha grovbrød, med leverpostei eller makrell og sylteagurk hver dag.

Herregud:) har ikke likt det før.

Hadde jeg kunne spist laks hadde jeg gjort det hver dag:)

Skrevet

Når kommer egentlig denne dilla-greia? Trodde det var i 2. tri jeg...

Skrevet

Det tror jeg er veldig forskjellig:)

Jeg hadde lyst på laks til frokost i noen dager før jeg testet positivt..

jeg er i uke syv nå:)

er jo ikke alle som får dilla på noe.

Skrevet

uff, jeg har ikke lyst på noe, jeg. synes alt smaker vondt. så nå har jeg kjøpt saltstenger, som jeg eeeeeeeeelsker, i håp om å få i meg litt næring. har ikke lyst på noe å drikke engang!

Skrevet

Har ikke så mye dilla som anti-dilla... Takler ikke fet mat! Lukten av frityrstekte ting er bare ekkelt!!!! Hater hamburgere og rosiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...