Gummelillan Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Nå kjennes denne modenmammaen som om hun er 100... Dagen har vært ekstra slitsom med mye bekymring i forkant for den lille, store skolejenta mi som ble operert i dag (mandler og dren). Nå som både mann og barn sover søtt, kjenner selv en inbitt natt-dibber som meg at puten min roper på meg. Natta!
strikkballen Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Hei, stakkars dere, medfølende klem sendes!! Sykdom hos de små er det tøffeste som finnes, synes jeg (selv en vanlig luftveisinfeksjon...)Kan tenke meg det må være tøft når de små gullklumpene må opereres, selv om en mandeloperasjon heldigvis ikke er av det mest dramatiske (men sikkert dramatisk nok for de pårørende!). Jeg ble operert for mandler og polypper og det som var da jeg var liten, og husker best at jeg fikk lov å spise så mye is jeg ville etterpå. Det var stas! Men den gang fikk ikke foreldrene lov å besøke på sykehuset på en uke, for da kunne barna skrike når de skulle gå, og blø i halsen... Håper det gikk bra med henne og at du får hvilt deg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå