Ronja65 Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Lurer jeg også... Har også tenkt på dere opp til flere ganger i dag.
Gummelillan Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Tusen takk for omtanken, det gikk kjempefint! Hun var jo bare sååå flink og tapper, stakkars. Og nå i ettermiddag var formen fin. Er litt sinna på at hun ikke får spise skikkelig mat (gleden over is overskygges tydeligvis av at hun er sulten...), men nå sover hun søtt og det virker ikke som smertene er så store som vi hadde fryktet (men mamma'n hennes kjører på med smertestillende til henne også da)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2006 Så flott da! Ikke sikkert hun plages noe særlig etterpå:-) Datteren min satt ute i sandkassen og lekte dagen etter hun - mens jeg var helt utafor og bekymret;-))) De små tåler mer enn vi hadde gjort med samme operasjon. Hadde en venninne som tok samme operasjonen i voksen alder og hun gikk på mye smertestillende i nesten to uker etterpå..... Godt at hun har det fint ihvertfall:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Går det fremdeles bra? Har tenkt på dere....
♥Snulder Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Godt når det er overstått!!! Har en 5 åring som må sette inn nye dren stadig vekk.... Jeg er alltid like bekymret!!! Tenker på alt som kan skje... Tar jo ikke mer enn 5 min med nye dren, men det betyr jo 5 min med den skumle narkosen!
Gummelillan Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Så søte og omtenksomme dere er! Jeg blir helt rørt jeg, hormoner eller ei, Trollet ;-) Joda, må absolutt si at dette går over all forventning. Hun sov hele natten igjennom. Ynket seg voldsomt til tider, men sov for tungt til at jeg ville vekke henne og gi henne smertestillende. Så i dag tidlig våknet hele familien av et skikkelig vrææææl! Da hadde hun vondt da! Men nå med ny dose av både smertestillende og is, har hun da kommet seg bort på sofaen og nyter nå primadonnatilværelsen mens hun ser på Cartoon... Og vi som egentlig har regel om ingen annen tv enn barnetv kl 18?! Ja, ja. Må få litt særbehandling disse dagene da. Og det hun egentlig ville var å spille på pc'n, men da må jo mamma gi fra seg laptopen. Hm... "Se litt mer på cartoon du jenta mi" ;-)
Gummelillan Skrevet 11. oktober 2006 #9 Skrevet 11. oktober 2006 Ja, hun fikk dren også men det plager tydeligvis minimalt heldigvis. Godt å vite dersom hun må ha nye. Men selv smertene etter mandeloperasjonen går tydeligvis ganske så bra heldigvis. Men bekymrer oss gjør vi vel mødre uansett? Akkurat nå virker nesten jeg mye mer sliten enn min datter ;-) Hvis noen har en formel om hvordan man skal droppe litt unødig bekymring for ungene våre så er jeg svært lydhør!
♥Snulder Skrevet 11. oktober 2006 #10 Skrevet 11. oktober 2006 Huff ja... den bekymringen... Synes det er det som er slitsomt med å ha unger... Min eldste på snart 18 holder på med førerkort nå... DET er skummelt det! Da har jeg ingen kontroll lenger!
Gummelillan Skrevet 11. oktober 2006 #11 Skrevet 11. oktober 2006 Tror det må være det som ligger oss modenmammaer nærmest! Da jeg var gravid med min 2-åring var jeg inne på sykehuset for en siste prat med jordmor før fødsel og hun lurte på om jeg hadde noen spørsmål og bekymringer for fødselen. Jeg svarte helt ærlig at fødselen var da det minste problemet, men hvis hun kunne gi meg en fasit for de neste 20 åra, så ville jeg være svært taknemlig... Hun lo så hun trillet og mente at dette var en typisk modenmamma - 20 åringer bekymrer seg for om det gjør vondt å føde mens jeg på 35 (da) bekymret meg for hvilket liv ungen ville få... ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 11. oktober 2006 Ha ha ha, jeg kjenner meg igjen i dette altså! Er så utrolig glad for at eldstemann synes det er litt skummelt å kjøre bil, så hun vil drøye lappen.....gudskjelov tenker jeg da, et problem mindre å bekymre seg for! Og fødsel, ja gi meg 10 sånne om noen kan garantere at livene deres fremover vil gå fint!
Karomamma Skrevet 11. oktober 2006 #13 Skrevet 11. oktober 2006 Skulle bare si til Gummelillan at det er så fint at det gikk bra i går! Stakkars liten, og stakkars mammaen også. Vet ikke hvem det er verst for, he he?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå