GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Heisann dere:) Jeg er ganske ny her inne, har holdt mest til inne på småtroll 0-1 år og skravlesiden. Hadde vært hyggelig å blitt med på treff en gang og blitt kjent med andre unge småbarnsmødre.. Har ingen veninner med barn selv, men har to som er gravide da:) Selv er jeg 20 år og har en nydelige datter på litt over 5 mnd. Akkurat nå bor jeg på smestad med samboeren min og vår lille datter, men har kjøpt oss en leilighet på haugerud som er innflytningsklar 18 oktober. *glede seg* Hadde vært veldig koselig om noen kunne fortelle litt om seg selv da:)
Mette_22 Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Heihei! Er ganske ny her inne jeg også... jeg er 22år og bor på lambertseter.. jeg har en liten sønn som heter Fredrik og han er 20mnd.. Du må bare legge meg til msn viss du vil det:) [email protected] Hilsen meg...
Mamma`n til turbo Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Jeg er 21 år, og vi har en datter på 2 år 24 desember. Vi bor på Grunderløkka, og har kjempe lyst til å være med på treff en gang :-)
Angel86 Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Heisann =) Jeg er ei jente på 20 og har en sønn på 2mnd..flytta til Oslo for 1 år siden, og kjøpte oss leilighet på Haugerud i november i fjor Så kosli at du skal flytte hit da! Vi bor i Hagapynten da...hvor er det dere skal flytte da? Du må prøve å bli med på det neste treffet i Oslo da..ser ut til at det blir et snart
Mamsen86 Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Er fra Oslo jeg også.. Har en liten jente på snart to uker! (På søndag) Og selv så er jeg 19 år gammel, fyller tjue veeeeeldig snart! 24 oktober, faktisk.. Bor på Ensjø, ved Vålerenga.. Kjenner egentlig ingen her, hehe! Men tenkte å henge meg på det neste Dib-treffet! Selvom jeg er litt små-sjenert, tihi..
Camillamor&Lea:-) Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 hei hei Mami19&Emilia<3 kult å se at det er fler som holder til i disse trakter:-) bor selv på galgeberg! håper vi ses på neste treff!
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 hei, du. jeg er også fra oslo, bor på hellerud for tiden, men leter veldig etter ett annet sted å bo. har en sønn på 5 uker som er super skjønn...objektivt sett. har ikke mange venner med barn jeg heller. har tenkt å prøve å komme meg på neste dib treff, hvis ikke jeg får helt angst da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå