Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 er det noen der ute som har opplevd noe lignende som det jeg har? Jeg har nemlig barn med en psykopat......har hatt det ganske tøfft, og er ganske sliten....vil komme i kontakt med andre som har erfaring med sånne. nå har ikke jeg eller barna kontakt med han, og har det bra nå, men er liksom ikke helt ferdig med det....føler jeg vil få det ut til noen som har opplevd det...vil være anonym nå, til jeg ser om jeg får noe respons:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Hei du.. Jeg har opplevd det samme som deg, har barn med en sånn en, men jeg er ikke "kvitt han". Du er heldig hvis han ikke er interessert i barnet ditt. Min ex bruker barnet imot meg, og vi holder på med advokater og retsak og greier. Hvis du har en email adr kan vi skrive litt med hverandre, hvis du vil?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg sliter med akkuat det samme.. han bruker datteren vår imot meg for å hevne seg på meg.. han er overhode ikke intr i samvær egentlig men bare lager masse bråk med advokater for å være ekkel med meg. du kan legge meg til på msn vist du vil: [email protected]
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 kvitt han og kvitt han....ser på dette som en rolig periode for å si det sånn....synst det er litt skummelt å skrive e-mail adressen....men vil gjerne høre din historie visst du skjønner:) går det an å gå inn på chatten å chatte privat?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 nå har jeg lagt deg til på kontakter jenta_25:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 hei, jeg er første anonym som svarte deg. Det går an å skrive privat melding på chaten ja
qwana Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 hei vi er nok fler som har opplevd dette, har heldigvis klart å komme meg ut, men senvirkningen er dessverre heller ikke til å spøke med. Det viktige å vite er at de fleste er normale reaksjoner på en uholdbar situasjon, man er ikke gal selv. Du trenger støtte i en slik vanskelig tid, har selv snakket med mange i samme situasjon, ja til og med ekser av samme mann og det har hjulpet mye Det som er godt å vite er at ting blir bedre, for de fleste, så lenge psykopaten holder fred. Viktig at du ikke har kontakt med han, for de er eksperter til å manipulere, jeg har selv gått i fella gang på gang....har heller ikke kontakt med han nå, men han ser barnet litt, men prøver å begrense det til et minium, vil ikke at guttungen skal bli utrygg. Vanskelig når de begynner å true med advokat osv... du kan jo lage deg en hotmailadresse som ikke inneholder navnet ditt, slik at du bare kan slette den om du ønsker, lettere å treffes på msn enne på chatten her inne.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har også erfaring med dette, så om du vil ha kontakt (eller andre i samme situasjon), send meg en mail på [email protected] (Bruker den ikke til msn, så kan bare sende mail, og evt. legge til på msn etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå