MintCondition Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 måtte bare fortelle at nå har jeg kjøpt den der overall-buksa fra Ida T, den limegrønne Handlet på filabel.dk, da monochico stadig var utsolgt. Ble et par bodyer fra Ida T i tillegg (rød/oransje og rosa/lilla), en blå spencer-kjole, og litt småtterier..gleder meg tiol å få pakke!
Luca Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Hei:-) Måtte inn å kikke da...Så fine klær du har bestillt da. Snuppa her har body og genser i rosa/lilla, og fargen er så fin til henne..spreke farger på alt. Har ikke helt begynt å kle lillesnupp i knallfarger, men kjenner at jeg begyner å bli klar for det...nærmer seg jo året jo, og stor jente:-) Fant ikke noe blå kjole jeg, må titte på den også...Er det den fra Ej Sikke Lej? Kule kjoler fra Lupus et Agnus.....
MintCondition Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 Ja, er fra ej sikke lej ja, ikke Ida T Lupus et Agnus har kjempekule kjoler! og nå nærmer jo småsnuppene seg ett år også, så man kan forsvare et slikt innkjøp...
Luca Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Innkjøp kan jo alltids forsvares....barna må jo ha klær på kroppen ikke sant:-) Sjekk forresten insektsnettet under "til barnevognen" fra Gaia & Ko, det ligger lillesnupp og sover sin søteste søvn under....
MintCondition Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2006 Åh ja, det har jeg sett på! Må ha nytt nett til vogna uansett...var ikke med insektsnett på den nye vogna. Syns de splat-mat´ene fra Gaia også er fine, med matchende smekker til!
Luca Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Jøss, så smarte....fant mye jeg kunne tenkt meg her jeg. Da størstesnuppa mi var lita, hadde jeg svarte plastsekker under spisestolen....heldigvis litt mer avslappet nå:-) Men de der var jo kjekke...å så fine og spreke farger da:-) Kjøpt ny vogn sa du, hva er det da tro?
MintCondition Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2006 Ikke noe fancy, en Teutonia Spirit s4. Var på tilbud på en nyåpnet barneutstyrsbutikk her, til 1990,-. Og med unnskyldningen at den andre vogna muuuligens ble litt for trang til både Guro og voksipose til vinteren så...*host*. Passer det insektsnettet fra Gaia til trehjuling tro?
Luca Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Jepp, har samme vogn her...Sprit S3, så det passer. Det skal passe til alle typer vogner tror jeg. Det ser hvitt ut på bildet, men det er svakt rosa...litt pudderrosa-aktig. De har det på Monochico også, men ei barselvenninne av meg som er på nybakt mamma har solgt det inn på hele forumet tror jeg. Ihvertfall er de hele tiden utsolgt, for hele NM sender mailer med bestilling på det.-)
MintCondition Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2006 Aha! Da må jeg jo nesten ha det Ikke mye insekter nå da, men mye katter både her vi bor nå og dit vi skal flytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå