Gå til innhold

Næmmen.... Hva skjer?


temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Borte et par dager bare.... Kommer tilbake og vips!!! Det har flyttet inn mange jeg ikke kjenner, bare sånn over natten. Hyggelig det altså, det er bare jeg som er litt blyg... Men vi blir nok kjent! Velkommen inn i varmen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg titter innom såvidt jeg også, mange nye nick ja!

Og siden du er så blyg trollet, så er det vel trygt å vite at jeg er her og;-)

Skrevet

Er litt blyg jeg og, så det tok litt tid før jeg brukte nick'et mitt. Men her er det jo bare kos å skravle. Er litt lite aktivitet her innimellom, så da er jeg på småtroll 0-1 eller ammedebatten i stedet.

Skrevet

Det er veldig stille her på natten da :o)

Greit å vite hvor vi kan finne deg da!

Skrevet

koseli å helse på allesammen, har hoppa inn fra bim for sju veker sia, men har ikkje vore so veldi aktiv hittil. Men det blir fort en vane å stikke innom. koselige sider for oss `vaksne` ( iallefall i alder....) he-he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...