Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 eg har 3 barn fra før og min sambo 1 barn fra før.vi blei i lag i juli i fjor og eg blei gravid nesten med en gang.da var vi enige om det var for tidlig og starte noke familie i sammen.han flytta inn hos oss i mai og sa opp jobben sin.lovde meg at han skulle søke jobb og det var berre midlertidlig at eg måtte førsørge han.han er uten jobb enda,men er i garasja hos en kompis fra morgon til seine natta sju dager i veka.no er eg 15 veker på vei med tvillinger, han driter i ongane.det er og noke han forteller alle sammen.eg har gitt han beskjed om forholdet ikkje går når han ikkje vil være involvert i oss som en fam. og ikkje hjelper til økonomisk.han nekter og flytte.vil være hos meg..ka gjer eg??
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Hei, Hvis du vet at han sier til andre at han driter i barna, så ville jeg forlatt ham ganske med engang. Kanskje er det det som skal til for at han skal våkne opp og forstå hva han mister? kanskje han da skjerper seg. Du fortjener vel bedre enn dette? om ikke du syes at du gjør det, fortjener ikke barna noe bedre? Det kan være veldig skadelig for dem å vokse opp med en mann som ikke bryr seg om dem, det er vondt for dem og knekkende for deres selvfølelese å ikke føle seg verdsatt. Samt det er ditt ansvar som mor å sørge for at de har det godt! Hvis han ikke er ute og leter etter jobb, da viser han ingen respekt for deg. Du er tross alt gravid, med tvillinger, og hans kjætrkighet til deg er å la deg være den som jobber og forsørger dere økonomisk. det er lite omsorg. Selvsagt kan folk i perioder gå arbeidsledig, men en annen ting er når man ikke gjør alt for å endre på det. Enkelte menn behandler kvinner dårlig fordi kvennen lar hamslippe unna med det. ikke gjør deg til en av dem, krev av ham. menn finner det ofte tiltrekkende når en kvinne krever å bli behandlet godt. man kjenner seg selv best, og hvis du vet at du er verdt å bli behandlet bra, blir det også sannheten for typen din. Lykke til altså, ønsker deg alt det beste!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Gjør det slutt. Du klarer deg fint uten han. Jeg lover deg - jeg har hatt det sånn i et år. Forsørget en mann som bare utnytter meg. Han elsker meg ikke engang. Og han involverer seg ikke i ungene i det hele tatt. Nå er det slutt og jeg angrer på at jeg ikke har gjort det for lenge siden. Gi han et ultimatum - si at hvis han ikke skjerper seg så må han ut. Men da må du stå for det også... Ellers vet han at han kan fortsette å utnytte deg..
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 hva med å skifte lås, hvist han ikke vil dra frivelig? ikke finn deg i slik oppførsel!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå