Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som så fødsel på tv i går kveld? Det var på "Koht i familien"...et veldig artig program, synes jeg - tar mange ting på kornet!

Men jeg ble helt uvel av å se fødsel...har baby på snart 7 mnd. og hadde en egentlig helt ukomplisert og fin fødsel som jeg ikke har hatt noe traumatisk forhold til. Men var visst ikke helt klar for å bli minnet på hvor vondt det egentlig er å føde!! Grøss...

(Men har litt lyst på en bebis til om ikke altfor lenge...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp saa det... Tror jeg de aller fleste som er her inne gjorde ogsaa.. Var jo superglad som var med der... Nicket her inne.. ;D Og jeg føder gjerne i morgen om jeg faar samme "premie" he he he.. =D

Skrevet

Jeg ble også litt satt ut av å se det, men på en fin måte egentlig. Jeg satt og gråt og minnene strømmet på, syns det var helt fantastisk å se. Ble brått påmint hvordan det var. Min gutt er 5 mnd.

Vet at den damen bruker å være på DinBaby, husker ikke nicket. Noen som vet? Hadde vært gøy å lese fødselshistorien hennes.

Skrevet

Det var SuperGlad (nick). Kjempestilig!!! Fikk bare lyst å føde igjen jeg.. Men skal jo ikke ha flere barn da... :(

Skrevet

Jeg fikk ikke sett det i går, men så det på nett i dag. Grein som bare det og fant fort ut at jeg skal ha flere barn! Ting gikk så fort under min fødsel så jeg rakk liksom ikke å få med meg noe følte jeg, derfor var det godt å bli minna på den igjen gjennom å se superglad sin fødsel :)

Skrevet

Ble minnet om smretene ja, men syns det var så nydelig allikevel :D Gråt mine modige tårer her jeg gitt.

Skrevet

Gå inn på nrk.no...

Gå på nett-TV, og klikk deg inn på Koht i familien 9/10... :o)

Skrevet

Er ikke så lettrørt syns jeg, men her bøttet det ned faktisk:-) Det var vakkert å se på......

Skrevet

Var fint, men litt for mye detaljer

Skrevet

Jeg så også. Veldig rørende. Synes det er spesielt rørende når mennnene viser følelser, som han i går. Kjente meg igjen når fødselen var over og hun sa "Det var jo ikke så vondt da..."

Hehe

Skrevet

Det var en utrolig sterk scene! Jeg syntes det var så fint, jeg, og jeg satt der og smilte og grein samtidig!! :D

(og det fikk meg til å håpe at jeg en gang i tiden får lyst på et tredje barn.....)

Skrevet

så dette klippet nå.. Synes det var kjekt å se at det ikke bare er eg som skriker.. hehe..

Victoria er nå snart 9uker, og jeg gleder meg til å oppleve fødselen igjen:-) ..eller.. håper jeg får oppleve det igjen! Husker det gjorde vondt, men så jo hva som kom etter all smerten - verdens nydeligste lille prinsesse:-)

Skrevet

ååå så fint..jeg vil føde igjen...og ha vondt....savner det om jeg kan si det sånn

Skrevet

men syntes synn på dem som må ha rier lenge....jeg fødte på 5 timer jeg;)

Skrevet

Fantastisk tøft gjort!!!

Å føde på TV..............

Skrevet

Jeg hadde planlagt KS. Så både jeg og sambo satt her hjemme med store øyne og så på tv. Tilslutt kom det stille fra sambo... "jeg tror jeg er litt glad for at det ble KS jeg...." Hihi!

Synes det var litt fint å se jeg da, i og med at jeg på en måte synes det er litt vanskelig å forestille meg hva jeg har "gått glipp av". Utrolig tøft gjort!

Skrevet

Har så lyst til å se fødselen på nett-tv jeg og, men får det ikke til.

Har gått inn på nrk.no og koht i familien, 9/10. Men når jeg får opp den lille nett-tv skjermen klarer jeg ikke å spille den av.

Noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...