Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Vesla på 7 måneder har drevet å små-bæsjet i dag. Har ikke kommet mye, bare noen tørre lorter innimellom Virker som om hun forsøker å presse hver gang hun får mat og så kommer det som sagt bare bittelitt. Hun får 2 grøtmåltider pr. dag og en most banan. Kan det være dette som gjør at hun får treg mage? Kanskje en ikke bør gi flere grøtmåltider og en hel banan på samme dag? Hva tror dere? Hva kan jeg i såfall gjøre for henne slik at bæsjen skal bli bløtere igjen?
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Både grøt og banan kan gi treg mage,så det er nok der det kommer ifra. Sviskesaft og malt kan hjelpe blir sagt.
Livmor Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Prøv å kutte ut bananen en ukes tid. Noen barn får hard mage av det (mens andre kan bli løse i magen). Hvis hun fortsatt virker hard i magen ville jeg blandet litt malt eller sviskesaft i grøten.Det hjelper mot hard mage ihvertfall:)
Pigen. Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Sånn var det med min datter også, men det kom seg etter at jeg begynte å blande litt malt i grøtvannet. Tenkte hun skulle få smake banan igjen nå, så håper ikke det blir kluss med magen hennes igjen. Gir litt sviske også, dersom jeg synes det virker som hun baler litt eksta en dag.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Mange får hard mage av banan ja. prøv svisker, malt eller aprikos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå