Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Fant en kjempefin fødselsvideo som slett ikke er skremmende i det hele tatt:) http://video.google.com/videoplay?docid=4923863302629805090&q=Birth+video
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Fatter ikke hvorfor je gikke klarer å se slike ting om dagen uten å begynne å stortute Så rolig det hele gikk for seg Men er det vanlig å ha slik forheng foran seg slik at man ikke ser noenting??
mari~m/ lillebror. Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 det var jo helt fantastisk fin:o) noe av det fineste jeg har sett.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2006 Tror det er litt amerikansk det der med forhenget altså. Det er i alle fall ikke vanlig her i landet så vidt jeg vet.... men nå er jeg 1. gangs jeg da:) Jeg satt å grein og grein jeg også. Tåler bare ikke å se sånt jeg, men denne var faktisk fin, rolig og slett ikke skremmende:) Blir nesten sånn at man gleder seg til å føde vettu:)
*ks 75* Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Kjempe fin film. Fikk gi utslipp på noen tårer dær ja Går det så greit for seg, så har vi jo ikke noe og engste oss for damer :)
Linchen Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Hulk..hulk..hulk... Jeg er dobbelt så blaut som til vanlig...
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Gleder meg ja Eller, vet jo at det blir vondt, men får ta det som det kommer. Får ikke gjort stort mye annet enn det!
titti80 Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 En helt fantastisk film snutt:D Satt her med tårer å øynene! Tenk om det går så fint for seg!? Skal reklamere for denne videoen til flere:)
*mamman til tw og bi* Skrevet 11. oktober 2006 #9 Skrevet 11. oktober 2006 helt fantastisk...soooor tuter.men så griner jeg bare jeg tenker på en fødsle.noe så fantastisk.veldig amrikaniseert det der ja.her tok jm i mot i uniformen sine.ikkke noe briller eller bind.sparket i fra i hoften på jm for å få fot feste.spurte også om jeg ville se hodet til bebien i opningen osv.var veeeeeeeeeeeeldig personlig og fantastisk.gleder meg til neste fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå