mamma'n til Henrik Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 i dag var jeg hos fotografen med min sønn henrik. de annonserte me gratis babyfortografering, så jeg tenkte at dette måtte jeg slå til på. da vi kom dit, måtte jeg velge svart/hvit,farger, med klær eller uten. de tok kanskje 6 bilder tilsammen i tre forskjellige oppstillinger. dette var dårlige greier synes jeg. hadde sett for meg at jeg skulle få mange fine bilder av mitt lille nurk som jeg skulle forstørre, men slik ble det ikke. noen flere som har vært på en slik gratis time og hvordan ble deres time?
Hame ble født Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Nei jeg har ikke fått med deg. hvor er dette hen? Jeg bor i Drøbak 30min fra Oslo
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Sånne flotte tilbud har vi ikke her i byen. Jeg synes ikke du kan forlange at de skal bruke like mye tid på fotograferingen når det er gratis. De har vel tilbudet for å friste deg til å bestille full-pris fotografering neste gang? En reklamegimikk?
Stjerne37 Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 ikke jeg,men venninna mi og hun var veldig fornøyd,hun fikk 4flotte bilder,men når du benytter gratistilbudet må du binde deg til å komme tilbake innen barnet er 2år for å ta serie med bilder.bestil hos fotografen vi oxo,da er gullet 5mnd og skal ta igjen til neste høst en gang.vi fikk beskjed om at han kunne være naken eller med klær,altså et par bilder av hver hvis vi ville det,blir spennende å se om jeg blir fornøyd,skal i nov.
Mamma til tre Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Viss det er den som er hos color art photo, så har eg tatt den med alle mine tre. Men med den må du jo bestille ny fotografering etterpå, eller betale for alle bilda du vil ha (195 kr pr stk eller noko sånt). Då eg var på den for nokre få måneder sidan fekk eg spørsmål om eg ville ha med eller uten kle. Og fotografen tok massevis av bilder! Det var veldig vanskelig å måtte plukke ut dei finaste til slutt. Men dei to eldste, så bestille eg ikkje ny fotografering og måtte derfor betale for alle bildene eg ville ha. Men no når vi har fått minsten, så har eg bestillt familiefotografering- så då fekk eg to bilder gratis og betalte for dei andre som eg ville ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå