Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Min svigermor stiller skikkelig dårlig opp for gutten min.Hun har sagt at hun ikke ønsker å bli utnyttet som barnevakt.Utrolig kjipt sagt.Vi har jo aldri spurt henne engang.Hun hjalp ingenting til med barnedåpen vi nylig hadde og vil bare ta dek i det som er moro med den lille.Klikker snart.Mye hun har gjort,men det blir for mye å skrive.Det nye er dette:Hun liker ikke jul.pynter seg ikke,vil ikke ha eller gi gaver og generelt bryr seg ikke.Men hun vil at samboeren min skal være hos henne så hun ikke blir ensom.utrolig egoist!!Han vil jo helst være sammen med meg om den lille og min familie.Vi er veldig julete.Det er helt uaktuelt for meg å sitt hos svigers på julaften slik hun feirer.Måtte bare ha det ut...........Ser det er flere som har det sånn
Skrullemor Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Ha det hjemme hos dere og inviter henne, da blir hun ikke ensom ivertfall og kan ikke klage.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 En mulighet er at du kan starte din egen tradisjon. Hvis du inviterer henne, kan hun ikke si at hun blir ensom, og typen din slipper dårlig samvittighet over å ikke "stille opp" for sin mor i julen. Går jo ann å Si fra til henne at dere kommer til å feier julen hos dere i år, med gaver etc og at hun er hjertelig velkommen. Så hun må gi beskjed hvis hun vil være med på deres tradisjon og få gaver fra dere etc i år. Inviterer du henne tidlig, kommer du henne i forkjøpt, og da kan du få det på din måte denne julen, uten å splitte familien..
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Signerer anonym! Som jeg skulle skrevet det selv. Gjør sånn, så har hun ikke noe hun skulle ha sagt.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Takk for svar! Jeg har tenkt tanken på å feire jul hjemme hos oss,men problemet er at vi bor i en liten leilighet.Jeg har ikke plass til alle her.Da hadde vi blitt 8 voksne,2 hunder og en baby på 68 kvadrat.Det bli altfor fullt.Har snakket litt om at svigermor kan komme opp til mamma da, men det vil hun ikke fordi hun syns vi feirer jul så merkelig(masse gaver og sånn)Da sysn jeg egentlig ikke noe synd på henne i det hele tatt om hun blir alene............
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Da er det ikke synd på dama i det hele tatt. La henne sitte for seg selv i jula og furte, så kan dere kose dere sammen med de som setter pris på dere og jula:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå