phantomet Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Hei! Er det slik at dere treffes en gang i blant? Og om så er, er det mulig for enda en å slenge seg med? Jeg bor i Bærum, og ville virkelig like å treffe dere...
Trollmora Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Ja det hadde vært trivelig! Er det noen flere som jobber her? Jeg bor i Sandvika, hvor bor du? Kanskje ikke så farlig å gå på den store festen hvis vi hadde møttes en gang før?
Gummelillan Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Joda, vi treffes! For tiden går vi på babysvømming sammen hver onsdag i Asker. Kjempekoselig! Men vi prøver å treffes utenom dette også. Skal treffes til uka og du må gjerne komme, men ikke lyst til å legge ut navn el adr her som du kanskje skjønner. Løsningsforslag for slike som oss som har litt paranoia her mottas med takk ;-)
Ronja65 Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Selma 62 og jeg bor i Asker og Gumelillan bor i Bærum. Vi har pleid og møtes en god del. Svømmer bla i den nye svømmehallen i Asker hver onsdag. (babysvømming). Vi er alltids klar for en treff med dere:-).
Trollmora Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Har en ganske anonym mailadresse. Kan vi bruke den? Bare sånn at vi kan utveksle mobnr? Suspekte mail blir uansett slettet uten å åpnes......
Ronja65 Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Hvordan skal vi løse dette da. Et allternativ er kanskje og møte oss etter svømming en onsdag sån rundt kl 13.00. Denne onsdagen vet jeg at ikke gumellilan skal svømme da datteren er nyoperert. Selv skal være på helsestasjonen for 6 mnd kontroll imorgen. Så det er også usikkert at jeg rekker svømme.
phantomet Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg bor på Hosle, men har bil og kan forflytte meg slik det passer best. *smiler*
phantomet Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2006 Idag var jeg på utrolig hyggelig treff i Oslo, og det ga absolutt mersmak nok en gang. (Opplevde det samme sist gang også) Pusken fikk min mailadresse og mobilnummer, og lovet å revidere navnelisten og distribuere den. Som den effektive damen hun beviser å være er den nye reviderte listen allerede blitt sendt ut. Det betyr at jeg har kiontaktinfo til flere her inne, og at det gjelder andre veien også. *smiler* Jeg kommer gjerne på treff om invitasjonen fremdeles står ved lag...
Ronja65 Skrevet 12. oktober 2006 #9 Skrevet 12. oktober 2006 Så flott.Da ses vi på treffen til gumelillan:-).
Gummelillan Skrevet 12. oktober 2006 #10 Skrevet 12. oktober 2006 Så flott da! Jeg har ikke Puskens nr og hun har nok ikke mitt heller, men det har Selma62, Ronja, Attpåklatten, Moffi, Dream og Sommerbarn. Så jeg tenker du kan få min invitasjon på sms med adr vår fra en av disse? Invitasjonen står ved lag og det er bare hyggelig at vi blir flere, men fint om dere sender meg en sms før mandagen om dere kommer eller ei slik at jeg har litt oversikten over hvor mange vi blir ;-)
phantomet Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 12. oktober 2006 Må bare berømme dere for inkluderingen og effektiviteten. Gleder meg til å treffet på mandag. Gummelillan: Vi er nesten naboer jo...*ler* Om man ser litt stort på det ihvrertfall... Og tilhører samme helsestasjon har jeg fått vite idag.
ettbarnsmammaen Skrevet 13. oktober 2006 #13 Skrevet 13. oktober 2006 Er det slik at Asker-/Bærumsgjengen og Follogjengen treffes med jevne mellomrom? Er det mulig for en modenmamma fra Oslo å slenge seg på dette treffet??? Kjører ikke, men det går vel tog og busser?
Gummelillan Skrevet 14. oktober 2006 #14 Skrevet 14. oktober 2006 Ja, da. I stedet for en rivalisering a'la a- og b-gjengen i Oslo har vi forent oss i en herlig røre med særdeles skravlete damer og søte babyer. Neste treff er hjemme hos oss så hit greier du vel omtrent å gå...? Mener å huske hvor i Oslo du bor ;-) Har du mail eller telefon til noen av de involverte så kan de sende deg min sms-invitasjon. Er nemlig litt for redd skumle mennesker her på nettet til at jeg vil legge inn navn, tid, sted eller andre kontaktinfo her inne som du kanskje skjønner.
phantomet Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har videre sendt sms til Pregnanta som jeg fikk via Attpåklatten om treffet hos deg.
ettbarnsmammaen Skrevet 14. oktober 2006 #16 Skrevet 14. oktober 2006 Takk for sms! Vi kommer! Når er det, forresten? Har time på helsestasjonen kl 9.10, men regner med at det ikke er så tidlig. Skal jeg ta med noe?
Gummelillan Skrevet 14. oktober 2006 #17 Skrevet 14. oktober 2006 Så fint! Vi starter kl 11. Hver tar med et pålegg (eller noe annet godt). Så spiser vi lunch sammen og skravler i vei ;-)
Mamma till 2 barn Skrevet 16. oktober 2006 #18 Skrevet 16. oktober 2006 Hejsan! Jag är en "ung" tjej"(39 år), har 2 barn-7 mnd och 2,5 år, bor på Ullern, Olso och jag saknar ett gäng mammor inkl. barn, att umgås/snacka tjejsnack med, som är i samma situasjon som jag. Jag har bil, så jag kan ta mig ut hur lätt som helst..... Snälla, jag hoppas att någon av er ser detta mail och svarar mig så fort som möjligt. Det hade vart sååååå kul att få träffa er... Mvh;
Gummelillan Skrevet 16. oktober 2006 #19 Skrevet 16. oktober 2006 Vi har nettopp hatt hyggelig treff her hjemme hos meg. Så ikke din melding før nå. Du får slenge deg med på neste Oslo-treff, så kommer du inn i "gjengen" ;-) Veldig mange trivelige damer her!
Mamma till 2 barn Skrevet 17. oktober 2006 #20 Skrevet 17. oktober 2006 Hej Gummelillan! Jag vill gärna "hänga på", dvs bli med, nästa gång ni skal träffas. Hur får jag tag på er/dig? Mobilnr? Mailadress? Fint om du skriver hur ni tar kontakt med varandra. Mvh;
Trollmora Skrevet 18. oktober 2006 #21 Skrevet 18. oktober 2006 Kan dere modne ta kontakt med meg på følg mailadr: [email protected] Da kan jeg godt være ett bindeledd mellom alle som ikke har noens mobilnr eller mailadresse. Denne adressen sier ingen ting om meg og mine. Virus skal få store problemer med passering og jeg skal ikke misbruke noen andres mobnr eller adresser
Trollmora Skrevet 19. oktober 2006 #22 Skrevet 19. oktober 2006 Hadde bare lyst til å dytte denne litt opp sånn at mailadr ikke forsvinner. Med det tempoet som er her inne så havner "gamle" innlegg fort bak i glemselen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå