Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Paret i leiligheten like over veien har tydeligvis fri idag, og ser ut til å nyte friheten. Ikke har de trekt for gardinene på soverommet sitt engang. Ser kona står på alle fire, kliss naken, med rumpa i været, og suger pikken til mannen sin. Nei, nå kan jeg ikke skrive mer, må følge med på dette. Tror jammen jeg finner fram det nye speilreflekskameraet og tar noen bilder. Blir kåt av å se på dem!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 det har jeg drømt om flere ganger. misunnelig!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Hehe... håper ikke det er mitt vindu du kikker inn... Mang en gang jeg tenker at jeg burde hatt noe foran vinduet på soverommet... Naboen vår har innsyn rett på senga mi, og har full tilgang til å se meg og typen i full gang
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Regner med at du blir ekstra kåt av å bli sett mens dere knuller? Hmmm, høres deilig ut. Hvor bor du, sa du?
Peppa Gris Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Ja, ta noen bilder og legg i postkassa dems...hvis du har lyst til å bli med, så får du sikekrt lov til det. De liker sikkert å ha med en til, hvis de liker å bli beskuet... Anonym? Nei det gidder jeg ikke være.... haha..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Hehe.. hvor jeg bor vil jeg nok ikke si noe om her Er litt spennende å vite at noen faktisk kan se oss... tenker kun på det der og da, ikke dagen etterpå når jeg hilser og smiler til naboen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå