Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 kjæresten har snart eksamen og vil gjerne gjøre noe kosli for han når han er ferdig.noe som ikke er så dyrt...tips??
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Dersom du vil ordne i stand en litt romantisk kveld som kan åpne for mer enn bare god stemning, kan du finne slike gave pakker på kondomeriet og erotikknett til rundt 250 kroner. Disse pakkene inneholder forskjellige ting, alt etter hvilken pakke du selv velger. De inneholder bl.a. massasje oljer, fjærer, øyebind osv. noe som kan være med på å sette en god stemning. Er det barn med i bildet, er dette en ekstra fin gave for han å koble av på, gjøre kjæreste ting. Verdt å ta en titt. Håper eksamenene hans har gått fint.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Massasje av rygg og nakke- siden han sansynligvis har anstrengt denne delen av kroppen i det siste:-) Hodebunns-massasje, kan faktisk bestilles på litt større frisørsalonger Tur med danskebåten, mange rimeligere tilbud nå før jul
Labbetøs Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Rart hvordan vi alle kommer med tips som har med sex å gjøre. He he. Sånn er det vel bare. Det som opptar oss osv... Uansett her er hva jeg gjorde: En helt ordinær dag da min kjære var på jobb, fant jeg ut at jeg skulle overaske han litt. Lagde middag klar til han kom hjem, dekket bordet og tenke stearinlys rundt om kring. Så iførte jeg meg høyhelte sko og gjennomsiktig neglisje. Da han kom hjem luktet det godt av middag, og han fant sin kjære på sofaen i en positur han virket til å sette pris på. Kos deg med din kjære. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå