ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 endelig fikk jeg tak i en jordmor...i sentrum..enkleste sted...skal dit 8 november..da er jeg 14 uker...er bare 4 uker til...jippi..hehe...er det fler som har fått seg jordmor? dette er spennende jenter...
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 eh..hvordan går du frem for å få tak i jordmor?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 jeg var hos legen for 2 uker siden.da ga hun meg et nr,men det nr jeg fikk var ikke riktig..men jeg ringte bare et legesenter,så hjalp hun meg med et nr som jeg kunne ringe for å få tak i en jordmor..de har som regel jordmor på helsestasjon og legesenter..så du kan søke på nettet...
☆Pacific sunset☆ Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 her i vestby har vi bare en jordmor vi da så jeg var hos henne igår!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2006 åja..så morro da...her har vi noen...vet ikke hvor mange..men det er en del hvertfall...
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Viss du bur i Oslo kan du finne jordmor på helsestasjonen i bydelen din her: http://www.oslo.kommune.no/ Viss du ikkje bur i Oslo kan eg tenkje meg dei har helseteneste innan kommuna, det står sikkert i telefonkatalogen, på den "info om kommune"-sida. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå