anjelixa_fikk jente 14 mars :) Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Har ikke tenkt å gi gave????? Hva er det for slags tøys? Nei vettu hva, damene deres har vært igjenom et laaaangt svangerskap og i tillegg en av livets viktigste, tøffeste oppgaver, sette et barn til verden. Greit at ikke damer forlanger eller forventer det, men det må da være det aller minste man kan gjøre å kjøpe en blomst til kjæresten sin etter en slik bragd. Gjerne noe enda flottere om man har mulighet til det.... Og for dere som lurer på hva dere kan kjøpe: Selv kom kjæresten min med en bukett, cd-walkman og deilig klassisk musikk, pluss god bodylotion og en ansiktskrem. Føltes veldig bra og passet helt supert som barselgave til en kropp som har gjort noe så flott og trengte mental og fysisk fornying. Velværeprodukter er deilig å få. Tusen takk skal du ha Kjæresten min!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Helt ærlig syns jeg faktisk at barnet som har kommet er den største gaven man kan få. Jeg var heldig og fikk to skjønne barn samtidig og det var ikke i tankene mine at jeg skulle få gave av min mann. Bare det å se hvor stolt han var over de flotte barna var helt utrolig. Så gave til mor, det er ikke nødvendig syns jeg. Det finnes sikkert de som forventer sånt av sin mann. Jeg gjorde det ikke. Men mannen forsvant og kjøpte liten presang på gullsmeden til hver av barna, det var utrolig søtt! Inngravert navnene dems. Nydelig!
Zummi Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Enn hva med mannfolka som har holdt ut med hormoner, løpske følelser, vært oppe midt på natta for å fange de utroligste matvarer den kommende mor bare _må_ ha, avkorta sexliv, partnere som holder en våken med stadig nattevandring/tisseturer, finne ut at partneren plutselig flytter inn i klærne sine, tåle å bli skjelt ut, skjønne av seg selv at ja plutselig betyr nei og at nei fremdeles betyr nei, leve med brødsmuler i senga, kvitte seg med katta fordi hun har hørt om noen skumle bakterier, plutselig måtte stå for alt av husarbeid fordi noen har flytta inn i sofaen, måtte tåle at 17. maiorkester er grunnlag for lokale regnbyger etterfulgt av enda mere pågående tuting enn den som kom utenfra, finne stadig færre aftershaveflasker i sitt eget baderomsskap fordi de "lukta stygt", ikke kunne spise enkelte matvarer fordi noen mente det lukta ille, ikke kunne pusse opp hjemme fordi det kunne komme noen skumle kjemikalier men likevel kreve at alt plutselig var på plass med rette farger og det som mere er, finne seg i at det flunkende nye kjøkkenet fra nå og masse måneder framover er uegnet for matlaging fordi det lukter rart eller mor ikke føler seg vel der, se at den pene dama vi forelska oss i nå er forvandlet til en krysning mellom en middels båtflyktning og en visningsfigur for tøffel og slåbråkindustrien, måtte klare oss uten musikk eller andre gleder som vi har vært vant til, infinne oss med at omgang med guttegjengen er ut og nå er det sofakos med gullrekka på nrk som gjelder! Den gjennomsnittlige mann burde nesten vært nominert til nobels fredspris for sin innsats for å prøve å beholde den stadig voksende mor noenlunde tilstede også mentalt og å hindre lokale krigstilstander som ville fått enhver geriljakrig til å fremstå som rene søndagsskolemøter i sammenligning. Men får han noen gave eller medalje for sin fredsbevarende innsats? Jeg er ikke motstander av gaver og oppmerksomheter, men forventede gaver når veldig sjelden opp mot forventningene uansett... (for de som måtte lure så var veldig få av eksemplene fra mine egne opplevelser men noen har man "hørt om", og noen er konkrete fra nære bekjente)
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 måtte bare svare på denne når jeg først titta inn her Selv syns jeg ikke at han skal kjøpe gave til meg, den lille i seg selv er mer enn nok. Å hvis jeg skulle få noe, så kommer jeg til å løpe å kjøpe noe til han så fort jeg får muligheten for det. Syns hele gave greiene er tullete
hr.strert Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Jeg syntes hun må få en gave.. men det holder jo med en blomst eller et smykke da bare en liten oppmerksomhet fordi jeg vet ho ville satt veldig stor pris på det. det koster så veldig lite at det er verdt det bare for å få se smilet og gleden hennes etter en ekstrem opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå