Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 i går natt lakk jeg litt og jeg antar at det var litt fostervann. Det var blankt. Ikke urin. er dette tegn på at resten av vannet kommer strømmende snart. ?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du mistenker at det kan være fostervann ville jeg tatt kontakt med fødeavdelingen din og forhørt meg.....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 ta kontakt med føden. da kommer du inn for sjekk om det er fostervann. det var slik min fødsel startet sist og riene kom aldri og jeg endte med at de måtte sette meg igang med drypp.
Mayken Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg var innom føden og testet meg forrige lørdag. Jeg lakk også en blank væske i 3 dager. Det viste seg å være tynn utflod. Hadde det vært fostervann, ville det blitt tatt en del blodprøver for å sjekke at det ikke forekom noen infeksjoner, og hvis ikke noe hendte innen 2 døgn ville jeg blitt satt i gang. Snakk med føden du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå