Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 i går var jeg virkelig moden....var moden for senga,hehe =0) hadde barnebarn på overnatting fra søndag.han er da en dag gamlere enn min..gikk utrolig fint.sov 4 timer,opp å spiste,og sov igjen.samme med min.di var virkelig samkjørte,di to...pussig. men jammen tok det på..har jo tvillinger også,så jeg skulle jo være innkjørt med to,men nei...er helt kjørt jeg...sprang frem og tilbake,stressa å tulla,og da mamman kom å henta han var jeg som ei skurefille,hehehe...tror tilogmed jeg er overmoden for den senga,og det i en alder av...kremt....29? (for 6 gang) =0)
Karomamma Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Jøss, jeg synes du er utrolig sprek!! Hadde jeg skulle passet et barnebarn i tillegg til tulla mi, hadde jeg i hvert fall ikke vært oppegående i dag... Ja ja, hvis du føler deg som ei skurefille, kan du jo likesågodt feie over gulvene før du ramler sammen. He he...
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 sprek?? jeg??? HAHAHA......=0) JO DU...det kan diskuteres,hehe.... tror heller jeg tar bikkja å feier over gulvet....ser ut som en forvokst mopp,og må være ypperlig til gulvvask.... (spørs om han syns det samme)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Synes du er kjempeflink jeg!!! En annen har mer enn nok med en av gangen;-) Go Granny Go Granny;-))
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 skal si deg det attpåklatten,at her pusses det støv av rulatoren..... granny er slett ikke så sprek at det gjør noe,hehe blir vel værre når gutta får føttene under seg =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Men du kommer ihvertfall til å bli sprek da:-))
Trollmora Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Pusse støv av rulatoren du *ler* Hørtes sprekt ut synes nå jeg, med to babyer ++++
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 tiden får vise....har stor tro på min hjemmelagde rulator,med turbo =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå