Gå til innhold

Har dere vinduet oppe på soverommet hele året?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv vant med det, men nå som vesla sover sammen med oss synes jeg det blir så kaldt. Fortsatt er det ok, men jeg tenker på utover vinteren???

Med lukket vindu blir det jo så ekkel luft etterhvert, og det er jo ikke bra det heller.

Hva gjør dere?

Hva har dere på babyene deres om natten?

Hva om dynen glir litt ned når dere sover, blir ikke det alt for kaldt for de små da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har foreløpig vinduet oppe hele dagen og kvelden, men lukker det når vi legger oss. Lillegutt er alltid så kald på hendene. Du kan jo la han ligge i ull pysjamas, det gjør min. Skal mye til for at de fryser da :)

Skrevet

Vi har oppe vinduet hele året, sover mye bedre i den friske lufta.

Har vært noen netter nå som har vært noe kaldere, men da har vi bare kledd på lillegutt en tynn jakke og la pledd over dyna. Da holdt han seg god og varm:)

Skrevet

Vi har det åpent hele året.

Senga står ut til den ene siden sånn at det ikke blir direkte trekk på ungen.

Hvis det blir veldig kaldt i vinter kan vi ha et helseteppe under dyna.

Skrevet

Ja,her sover vi med vinduet oppe hele året:O)

Lukas bruker ull pysj og dundyne (Temprakon i hans tillfelle) om vinteren.

Og ettersom han bruker ull pysj er det ikke noe problem hvis dynen skulle bli sparket bort om natta:O)

Skrevet

Vi har vinduet oppe uansett vær.

Har et ganske lite rom så lufta er jo kvelende hvis vi ikke har det oppe.

Har en liten panelovn under som vi setter på om det blir kaldt, så da blir det en god tempratur samtidig som lufta skiftes ut. (mulig det er litt dyrt å sløse sånn med strøm men..)

Har på han En body,strømpebukse og evt en litt varmere genser fordi han noen ganger sparker av seg dyna.

Skrevet

Bare på dagen nå og på vinterne for og få lufta,mens sommeren og våren står det oppe hele tia..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...