Gå til innhold

Voldsom kynner under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått det?

Fikk det her forrige kveld, vi hadde ikke kommet lang i det hele tatt, kun berøring en liten stund (ikke samleie eller orgasme), så fikk jeg en kjempevond kynner som varte i over en halvtime. Var så vondt at jordmor måtte komme hjem og se på meg, var sikkert på at det var prematurfødsel på gang jeg.

Men det var ikke noe farlig sa hun, og sa vi ikke måtte være redd for å kose oss igjen. Men frister lite da, hvis det var det som gjorde at jeg fikk disse voldsomme smertene.

Var like vonde som de jeg hadde da jeg fødte sist!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd dette?

Skrevet

Jeg får som regel lette kynnere når jeg får selve orgasmen, men har funnet ut at de blir svakere hvis jeg ikke ligger på ryggen når jeg kommer. Løsningen for meg blir samleie/onanering enten liggende på siden eller bakfra.

Syns det høres litt rart ut at du fikk det bare ved berøring, det kan jo ha kommet av noe annet siden det ofte er selve orgasmen som kan utløse eventuelle kynnere. Er du langt på vei?

Skrevet

Jo jeg har opplevd det...men jeg har følsom livmor som det blir kalla

så har mye kynnere hver dag.

Og fått kraftige kynnere under samleie, må bare stoppe!;P

Skrevet

Det er prostaglandiner i spermen, og du gir fra deg oxytocin når du får orgasme: begge deler gir kynnere. Det er slemt å si det, men om det er risiko for prematur fødsel anbefaler mange leger å unngå sex: i alle fall at mannen kommer inni deg og orgasme for kvinnen. :(

Skrevet

Og jeg som trodde at fødsel veldig sjelden ble satt igang før kroppen selv var klar for det og at premature fødsler ofte kom av andre årsaker enn sex. (Mener da ikke i de tilfellene hvor fødsler starter tidligere når partnere har sex enn om de er avstående og mor/barn er modem for fødsel)

Skrevet

Svar til Baffy: Er snart 34 uker. Hilsen hovedinnlegger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...