Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Kjenner ofte at det trykker/ presser der nede, spesielt viss jeg skal ake meg fram for å reise meg opp av sofaen :-S Ikkje sååå behagelig nei... Lurer litt på hva dette er... kjennes nesten ut som om eg sitter på hele bebisen :-) hehe
lillebollemor74 Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Kjenner det hvis jeg står/går mye. Tror det er babyen som presser mot bekkenet.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 jeg føler det som om jeg må på nr 2 hele tiden noen ganger, men så kommer det ingenting.. går støtt og stadig på do, og tenker det skal bli godt å få det ut, men d er jo ikke noe der:( hehe men så gir det seg somregel etter ens tund heldigvis. er nok babyen som presser litt der nede ja..
Vesla 77 Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Det har jeg kjent en stund også - det er nok babyen som presser nedover i bekkenet. Og det er jo bra ettersom det er den veien den skal etterhvert :-) Men ubehagelig - JA det er det!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg hadde også dette "presset"...senere oppdaget jeg hemmoroider, så jeg anbefaler på det sterkeste å være obs å heller skjekke en gang for mye enn en gang for lite etter utposninger rundt der. Mange sier at dette skal klø, at man blør, eller har andre ubehag.Jeg hadde ingen smerter med do besøk, kun dette "presset". Flere som kjenner meg her inne så signerer derfor med den feige knappen, beklager
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Herre, ja for all del, få det sjekket! Jeg satt her i forrigårs med en hemoroide stor som en plomme; den kom helt plutselig! Måtte til slutt på legevakten. Der skar de den opp, og tok ut nesten en halv teskje med levret blod; hadde jeg ikke dratt da, hadde det bare blitt værre og værre, betennelse og jævelskap. Så nå ligger jeg her, på siden, sår i rumpa og med et arsenal av stikkpiller, salver og paracet.. ;o)
Fødemaskinen Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Kanskje ta seg en tur på do? Nei, nå var jeg frekk.... Vet akkurat ka du meier, har nemlig gått med et hode mellom bena her i lengre tid. Spesielt ekkelt er det å bommelomme, da jeg innimellom blir redd jeg kommer til å føde i do!!! Babyen har sikkert festet seg hos deg!
ballong Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Man kjenner vel forskjell på hodet til barnet og andre saker....iallefall gjør jeg det..men vi er da ikke like....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå