Silja FullFres McQueen Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis mor og far går fra hverandre, men skal ha barnet ei uke hver. Hva har man rett på av stønader og div da? Regnes man som alenemor, eller har far barnet for "mye" til det da?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis dere har 50/50 har du ikke rett på noe dessverre. Men om dere har 60/40 får du støtte, men er ikke sikker på hvor mye dessverre. Om du får det samme som en heltids-alenemor, eller om du får en prosent av det... sikkert noen andre som kan svare deg på akkurat det! Leit om dere går fra hverandre, men noen ganger er det ingen annen utvei
Silja FullFres McQueen Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis man inngår en privat samværsavtale da? MÅ trygdekontoret vite hvor mye vi har han hver? Ja, det er veldig trist å gå fra hverandre, men tiden var inne.. =/
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Nei de MÅ jo ikke vite det, dere kan jo f eks skrive 70/30 på papirene, mens dere i realiteten har litt mer.... det går nok bra Lykke til
Silja FullFres McQueen Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2006 Ikke at jeg har LYST til å lure de altså.. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller, det var den samvittigheten da.. ;p Men skal ta meg en tur ned til de nå etterpå og høre hva de sier.. Takk =)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 He he ja den samvittigheten ja... ;o) Men 60/40 vil jo ikke være så langt unna sannheten da, he he ;o) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå