Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Grei oppskrift? Ble den fin? Er ikke verdens beste på å strikke men har tatt mot til meg å handlet garn og pinner )
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har! *ååååh, STOLT!!!* Det var kjempelett egentlig, knota litt med knapphull, men fikk hjelp av en strikkeekspert på sms og på tlf, så gikk det bra. Den ble litt vindskeiv og ikke heeelt lik på begge sider, men pytt: Jeg har stikka ei jakke!! (har heller aldre strikka før, med unntak av et skjerf i tekstilen på ungdomsskola og et par leggvarmere :-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Så flink du har vært kanelsnurrbaby!!! På omtrent samme nivå når det gjelder strikking vi da ) Har litt prestasjonsangst kjenner jeg, tihi!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 jeg kjøpte garn og oppskrift til den jakken fra nøstebarn for 1/2 år siden ca... om jeg er ferdig??? he he, har ikke begynt! Skamme meg!!!! MÅ få satt igang...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Oi, Mulan VS:) Men du, er jo en kjempe fin tid på året for strikking nå )
brooklyn Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Har du fått med den "tegningen" som viser hvordan den skal være før du syr den sammen? Jeg strikket, trakk opp, strikket, trakk opp og fikk det ikke til før jeg prøvde for tredje gang,......Sier vel når jeg tenker etter, sikkert mer om meg enn om oppskriften...Men fin ble den! Blå Hetten ble ikke særlig fin...Mye finere i butikken..overraskende nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå