phantomet Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Nå har jeg nettopp set Koht i familien på pcen. Og jeg innrømmer at den damen fascinerer meg. Hun er så vanvittig energisk og intens, og det er tydelig at hun virkelig suges inn i de menneske og historiene hun hører om. Tidligere har jeg trodd at hun nærmest har intervjuet med en snev av sarkasme og med parodi,,, men nå har jeg endret syn. Jeg lo da jeg så klippene fra fødselen, samtidig som jeg gjenkjente intensiteten og den vanvittige følelsen det er å sette et menneskebarn til verden... Og da jeg så Koht nærmest dirre av henrykkelse og spenning minnet hun meg på hvor fantastisk det virkelig er...og hvor ydmyke vi bør være, alle vi som er så heldig å ha opplevd dette mirakelet.
Trollmora Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Måtte se den jeg og da. Fikk tårer i øynene og klump brystet. Tenk så fantastisk med den nye babyen. Får bare sånn sans for Koth, hun er jo bare så energisk og uttrykksfull. Utrolig hva hun får ut av de familiene hun kommer inn på!
Urtete Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg så Koht i går kveld, tårene trilla da vi fikk se fødselen! Det er bare så sterkt å se! For et under...- hver eneste gang! Ja, er vi ikke heldige som har fått oppleve det? Og Koht - den dama er jo helt unik!))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Og hun som fødte henger på skravlesiden under nicket "superglad".
Velve Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Hmmm,- og jeg synes dama gikk langt over grensen! Hun var masende på den vordende pappaen og så kikket hun ved døra! FYSJOM!! Men fødselen var nyyydelig,- flotte foreldre og så fin unge!
hypersusmor Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Etter Jan Johansen-programmene har jeg virkelig fått sansen for Christine Koth, før det syntes jeg bare hun var masete. Jeg synes hun er veldig sjarmerende og så liker jeg at hun ikke er ute etter å drite ut familiene hun besøker. Både mannen min og jeg felte en tåre da TV-babyen ble født og jeg lo høyt av gjekjennelse da jenta sa: "Dette var jo ikke så ille".
phantomet Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg skjønte det som om de to vordende foreldrene visst godt hva det innbar å ha med seg TV team på føden. Har lest i etterkant at "superglad" ikke enset dem en gang, siden hun var så fokusert på oppgaven. Og hun har jo også informert brukerne her om når programmet skulle sendes. Visst var det en flott fødsel. Synes det var ganske så spesielt å få "smugtitte" på en annen fødsel, som var veldig annerledes enn min egen. Men likevel flott!
♥Snulder Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er også begeistret for Koht... Hun er bare så fantastisk...ærlig!!! Det er den egenskapen jeg setter nesten høyest her i verden... Sier alltid til ungene mine at det verste de kan gjøre er å komme med løgner... Ja... de kan gjøre saker jeg ikke setter pris på og blir råsint for... men alt blir myyyye verre hvis de er uærlige!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 Er så jeg kunne sagt det selv Snulder:-) Koht er bare rett og slett ei herlig dame! Skulle gjerne hatt med henne på festen vår:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. oktober 2006 #10 Skrevet 10. oktober 2006 Kan vi ikke bare invitere både henne og Jordmor Siri da????
Trollmora Skrevet 10. oktober 2006 #11 Skrevet 10. oktober 2006 Det var jammen en god idè!!! Hvem kan påta seg den oppgaven? Den utnevnte festkomiteèn?
Karomamma Skrevet 11. oktober 2006 #12 Skrevet 11. oktober 2006 Ehhhh.... dere tuller nå, ikke sant? Dette må uansett opp på høyeste hold (=strikkballen)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. oktober 2006 #13 Skrevet 11. oktober 2006 Nei, det er da ikke tull! Vi er jo litt gærne alle sammen så det hadde vært supermorsomt å ha med både Siri og frk Koht:-)
strikkballen Skrevet 11. oktober 2006 #14 Skrevet 11. oktober 2006 Ja, hun er faktisk veldig morsom, på en intelligent, "naiv" og sjarmerende måte. Så et program for noen år siden (sist jeg hadde tid til TV...), "Koht i kommunen", og holdt på å le meg skakk. Har jobbet i kommunen selv mens jeg studerte, og kjente meg litt igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå