Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Typen min har begynt å få kalde føtter, han er kjempeglad i meg og barnet mitt,men han føler vi forhastet oss med forholdet og at han på en måte egentlig ikke var klar,eller synes det har gått for fort! jeg forstår han jo,for han er ung som meg og ikke vant til barn på det nivået som han har blitt nå..han sier det eneste han trenger er tid til å tenke,-og at det ikke er noe feil med verken meg eller barnet,han er virkelig glad i oss!men jeg blir gal av å bare vente å se.. han slapp bomben i dag....jeg begynte gråte...men nå får vi se.. vil virkelig dette skal fungere!!
trillemamma Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Satser på at det ordner seg da. Bare sørg for å ikke legge press på han, så finner han forhåpentligvis ut av det
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 slik som situasjonen sin ser ut nå , så er det lurt at du bare tar litt avstand til det. Lan han være i fred å tenke,. ikke mas , det ødlegger mer.. Han trenger sikkert å få lov til å være i tenkeboksen alene en stund nå . fint om du klarer å gi han frihet til det.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 det blir bra igjen når babyen kommer... trust me her var typen redd helt til vesla ble født, nå kunne vi ikek hatt det bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå