Gå til innhold

noen som så koht i familien??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp en fødsel i programmet "koht i familien"..fikk litt småangst..Hun dama skreik og bar seg..uff..kan det virkelig være så vondt..Begynner nesten å grue meg. Er det virkelig så vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud å e gråt!!! Hulka så mye etterpå at jeg måtte ta meg kraftig sammen her!!!!! Så vakkert og noe så skummelt når en har tre uker igjen!!!!!!!!!! Men du så vakkert!!!

Skrevet

Synes det så ut som en relativ enkel og grei fødsel jeg...Hun virket jo i fin form etterpå også. oppløftende spør du meg! Og vakkert:-)

Skrevet

kjente meg igjen... hylte i kor med henne.. akkurat sånn jeg skreik da jeg holdt på.. vil ikke vil ikke vil ikke meeeer.. desverre, så er det tusen ganger verre enn det høres ut.. etter min erfaring.. du trur du skal dø, men med en gang babyen har kommet ut så har du ikke smerter lengre og vil bare se babyen..Angra meg faktisk nå da jeg så fødselen, men litt vel sent.. :o) sitter her med to dager til termin.. Men ja vi overlever det selv om man virkelig trur man skal dø..

Helt sikkert andre som har andre erfaringer da :o)

Beklager at jeg ikke trøster eller lyger..

Skrevet

Psst...det vakreste øyeblikket du kan tenke deg kommer jo rett etter smertene ;o)

Skrevet

Jeg måtte jo også felle en tåre..syns også det var vakkert, men det ser så sabla vondt ut..Jeg lever i en verden der jeg tror det ikke er så vondt å føde jeg..men skjønner jo innerst inne at det virkelig må gjøre vondt. Angra også litt at jeg så det..

Skrevet

da jeg fikk sønnen min for 5 år siden, smilte jeg hele tida..

og jeg tåler liksom ingenting, når det kommer til smerte!!

skreik ikke EN ENESTE GANG!! (litt stolt!!)

Skrevet

Såååå vondt er d jaaaa. har født to ganger før og det var like vondt begge gangene. Men du så fort vi glemmer at d var sååååå vondt.

Du glemmer smertene når barnet er ute

Skrevet

Synes det var flott å se SuperGlad sin fødsel. Skulle bare ønske vi fikk se mer:)

Skrevet

Det er vondt å føde.

Det å bruke lyd under fødsel er ofte en god ide. Min jordmor, da jeg fikk den første, oppfordret fødende til ikke å holde igjen, men å gi lyd, dette kunne være en viktig del av fødselen, hun hadde til og med skrevet oppgave om det.

Jeg synes nesten det er verre å se fødsel sånn enn å oppleve den selv. Du får jo ikke de lyd- og synsinntrykkene når du selv føder som når du ser opptak av fødsel.....

Og som de over her sier, så glemmer man ofte akkurat hvordan smertene kjentes ut etter en stund. og så fort du har baby på magen så er smertene borte.

Skrevet

Ehhh .... HJELP :-(

Et spørsmål bare *hehe* Hadde hun bedøvelse??? Såg ikke programmet selv, men lest/ hørt mye om det siden i går...

Skrevet

Så det i dag på nrk-nett-tv!! Fikk ikke sett det i går!

Hun fikk iallefall lystgass.

Syns hun programlederen er helt rå:)

Skrevet

Fikk helt sponk av å se den fødselen! Tårene trillet, og det gikk virkelig opp for meg at dette kommer til å gjøre VONDT!!!! Jeg får helt noia bare av å tenke på at jeg skal gjennom dette - håper jeg overlever og ikke gir opp... uæææææææææ

Skrevet

Akkurat samme følelse som deg lisalady % knøttet fikk jeg også..har tenkt at "dette blir så fantastisk..vondt ja,men pytt,pytt..kan da ikke gjøre så vondt"..ehh, men nå tenker jeg at jo dette kommer virkelig til å bli ordentlig smertefullt..også her jeg bare 12 dager til termin..HJELP...fikk nesten lyst å trekke meg..Lykke til til alle ihvertfall..

Skrevet

Så programmet i går ja.. syns det va et arti program.. men trur ho dama hadd meir ondt enn da æ født sist...

Syns ikke åpningsrian va nå særli ond... bei mest slitn førr at æ va trøtt... va ikke direkte behageli å press ut ongen, men det bi så intenst og spesielt at det betyr ingenteng... syns nu æ... også får man jo værdns bæste premie førr strevet :D

Skrevet

huff ja... sa det programmet jeg óg.. men som alle sier, så forsvinner smerten med en gang barnet er ute.. og det går uansett ikke an å "trekke seg" ;) kvinner har født barn i alle år, og tror ikke det er noen som har dødd av SMERTEN underveis ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...