Gå til innhold

Ang vibrator: samsvar mellom pris og kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bestille meg en vibrator. Bør jeg kjøpe en dyr type, eller kan de billige være like så gode?

Noen som har noen å anbefale?

Hvor kan jeg bestille, og sendes pakkene ut i diskret innpakning?

Mange spørsmål, håper på svar :o)

Hilsen meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter slik som jeg forstår det så er de dyre mer holdbar. De billige varer ikke så lenge. Hvertfall ikke hos meg ;) Nå bruker jeg mine fingrer bare. Fungerer bra det også. Det som kan være en ulempe med vibrator er at man blir vant til den type stimulereing for orgasme. Da opplevde jeg at det ble vanskligere å få det med stimulering av fingeren. Det er jo dumt.

Skrevet

Det er hypp som happ har jeg funnet ut. Så og si ingen ting av slikt leketøy er veldig holdbart. Har hatt noen dyre og mange billige. Ingen av de regner jeg med at har livstidslevetid.

To av de dyre jeg har hatt har gått i stykker på under ett år. Den ene fikk jeg ny siden jeg klaget på den.

Holder meg nok mest til de billige, men det kommer selsagt ann på hva en vil ha og liker. Har da funnet en av mine favoritter til 99,- som har var lenge. (helt til for litt siden da jeg klemte istykker på ett eller annet jeg ikke helt skjønner hvordan.. men ingen krise for meg å kjøpe meg ny)

Pakkene sendes diskret. Har bestilt fra tre forskjellige nettbutikker, og alle har kommet diskret. Den ene lurte jeg faktisk veldig på hva var selv, før jeg åpnet. Hadde nesten glemt at jeg hadde bestilt.

Skrevet

Min ble levert på døra, av en mannlig selger. Han insisterte på å prøve den ut på meg, noe jeg aksepterte. Siden er han blitt værende, den lille sniken. Men vibratoren har førsteprioritet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Som med alt annet får man det man betaler for. Men veldig ofte når det gjelder vibratorer betaler man ekstra pga materialet eller flere funksjoner. Du kan fint finne en til 99,- som holder like lenge som en til 899,- men de dyre er litt mer avansert da vet du :-) Finn en du syns ser spennende ut til en litt lav pris du og start med det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...