Helene-81 Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 ...er de egentlig gode? Mener jeg har smakt dem en gang og at jeg ikke syntes de var så gode som de ser ut til Er det noen som har en oppskrift som er verdt å prøve. Skal feire jul hjemme hos oss for første gang og da har jeg lyst til å ha et bredt utvalg av hjemmebakte julekaker. Tar i mot andre oppskrifter også Hilsen fra
ღtili35ღ Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Heisann. Det ligger en del julekake oppskrifter på www.gullskattan.piczo.com. Ta en liten titt der, ligger også oppskrift på kakemenner
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 åå, jeg laget dette i fjor, de forsvant på 1-2-3,, men no finner eg ikke oppskriften, skal få lagt den ut når eg finner den... SÅ mye bedre enn de man kjøper
Gjest Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Jeg synes de er de beste julekakene, men merkelig nok er det mange som ikke er helt enige ;o) Husk bare at om man lager dem med vann blir de sprø og hvis man vil ha dem myke bruker man melk. Her skal de være myke, med en litt sprø overflate.
Gjest Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Hmm...jeg har ikke vært borti kakemenn laget med rømme. Har du alltid gjort det slik? Hvordan blir de da?
ღtili35ღ Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 De kakemennene med rømme synes både jeg og barna er kjempe gode :-) Har alltid brukt den oppskrifte, fikk den av bestefars søster som hun igjen alltid brukte.
Gjest Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Da skal jeg jammen lage en slik ladning snart slik at vi kan prøvesmake. Vi må jo kvalitetssikre julebaksten! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå