Gå til innhold

Bryllup i København

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen flotte tips ang lokale / hotell / fotograf / blomsterhandler ol som de selv har brukt i Køben? Noen som har kjøpt kjole i kongens by? Skal gifte oss der neste høst, og setter evig pris på gode råd! Er jo fersk i detta gamet :)

-Åh... Gleder meg! -

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pusher litt opp. håper du får mange svar. drømmer om å gifte meg i sjømannskirka i køben jeg også..

har lyst å planlegge litt i tankene mine mens jeg veneter på at gubben skal fri til meg

Skrevet

Hei, hei.

Skal gifte oss på rådhuset i københavn i desember... Skal ha med hele familien og noen venner (blir ca.25 tilsammen), bo på SAS hotellet ved tivoli og ha middag/fest på Tha Paul i tivoli. Vi skal alle sammen ned på torsdag (vielsen er på fredag) og reiser hjem på søndag, så har lagt opp litt program med spa på torsdag, frisør og greier på fredag og fri til litt shopping på lørdag (er jo rett før jul, så er greit å få unna litt juleshopping). Frisøren og blomsterbutikken er det et vennepar som bor i køben som har funnet, så jeg har ikke navnene her og nå. Jeg vurderte lenge å kjøpe kjole i køben, men ettersom tiden gikk så fort og jeg blir såmye større uke for uke, bestemte jeg meg for å kjøpe her hjemme allikevel. Vil ikke ha en "brudekjole" heller (er ikke min smak i det hele tatt), så endte med en hvit "kaffekjole" fra Tulip & Tatamo, med noen røde hjerter...

Skrevet

Hei igjen.

Frisørsalongen vi skal bruke heter Vice og ligger i pistolstræde... Vi har fått prisoverslag på 1000-1200 kroner for mitt hår og make up, og 650 kroner for hver av de andre (min forlover, mine to søstre, svigermor og mor). og buketten kommer fra pistolstræde blomster, og kommer på ca. 1300 med en brudepikekurv og to knapphullsblomster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...