Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 lillemor er snart et år og jeg har så lyst til at hun også skal få lørdagsgodt slik som søskenbarna hennes får.. synes dere det er for tidlig? evt hva kan jeg begynne å gi henne?
sprellemor Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Personlig synes jeg det er for tidlig. Hun vet ikke hva hun gå rglipp av. Fersk frukt fungerer bra ennå. Når det er sagt så er tulla mi bare 5 mnder. Men skal i alle fall prøve å vente så lenge som mulig.
Expat Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Vel, det er rester av nøtter i nesten all sjokolade, og man unngår ting som settes i halsen. Små myke gelegreier kanskje? Når hun blir året (vi var flinke helt til da lol)?
d",)~^~^~ Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Hvis hun er sammen med søskenbarna sine ville jeg nok gitt en liten smakebit til henne også. Er jo ikke gøy å se på at andre spiser.... Men lørdagsgodtet kan jo være sunt, f.eks rosiner, oppskjærte fruktbiter, kjeks o.l. Jeg ville uansett gitt så rene produkter som mulig, mine barn blir hvertfall litt hyper av syntetisk godteri...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 herregud!! man gir vel ikke godteri til så små barn!!!! uansvarlig å gi de så dårlige vaner når de er små spør du meg!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Til konfirmasjon:) Syntes det er litt tidlig med ett år kanskje, men hva med litt frukt biter osv, det gjorde søsteren min med datteren sin og hun er nå 3 år og vil heller ha jordbær enn kake, på sin egen bursdag...
Mina06+Mats09 Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Her har nå vi store planer om å vente med å gi godteri til hun spørr om de selv, vi skal ikke introdusere det for henne.. Kanskje 2-3år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå