JaJe Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Trenger sårt synspunkter og råd... Har vært betatt av en mann i 8 år, vi har vært veldig gode venner hele tiden, så han har hatt et veldig godt forhold til min datter. For 1 måneds tid siden utviklet (endelig) forholdet vårt seg og vi ble kjærester ) Så viser det seg plutselig at han skal bli Pappa om 1 måned. Er så i bedaring om dette er noe jeg vil takle... Hva om hun vil ha han med på fødselen? Trenger veldig å høre hva dere andre ville gjort i min situasjon???
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Hei Jeg har vært i samme situasjon og jeg vil gjerne dele mine erfaringer med deg, men jeg har ikke lyst til å ta det her. Men hvis du vil skrive e-post adressen din kan jeg sende deg en mail eller snakke med deg på msn. Jeg er ikke alltid på msn men er innom av og til. Jeg syns også det hadde vært godt å snakke med noen i samme situasjon, for jeg har hatt mange tanker å slite med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå