Gå til innhold

Hvilket godteri er DU hekta på nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt hekta på slike "biler"...heheh. Har sluttet å gomle sjokolade, prøver hvertfall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jawbreaker. MÅ ha hver dag. mmmmm

Skrevet

Pops!!!! Sånne maisting med sjokolade utenpå!!! Ååååååå det er så godt!!!

Skrevet

Å, nei.....der fikk jeg lyst på det...pops er kjempegodt:)))

Skrevet

Mmmmm..... ja eller sånn dær kina som ligne på pops =o)

Skrevet

Sånne pærekuler (smågodt). Fikk jo ikke noe lyst på det heller nå, da...

Skrevet

Ahlgrens Biler her også! Mannen min ler bare av meg når jeg putter det i handlekurven, for det har blitt like vanlig som å kjøpe brød. I tillegg er Stratos og Ifa knallgodt

Skrevet

Biler er det beste.

MMMMM....kjøper liksom til 6 åringen på lørdag,men tror ikke han er så gla i de egentlig,for er mamma som tømmer posen:))))

Skrevet

Smash og mandelstang

og center med mørk sjokolade.

klarer ikke velge jeg..

Skrevet

smågodt..;) spesielt heksehyl eller hva de heter...mmmm...fikk skikkelig lyst på no

Skrevet

Ingenting :o)

Er faktisk ganske sunn av meg jeg, he he!

Skrevet

SJOKOLADE, haribo, lakris (kan ikke spise nå), den nye M med crisp :-) nam, nam :-)

Skrevet

Veldig glad i potetgull, men har ikke spist det siden natten før fødselen :-) Må vel snart unne meg det :-) Vekten går jo ganske fort ned så!!

Skrevet

Brownies og is.Sånne små porsonspakninger hvor det er 8 i hver eske.Varmes litt i microen.mmmmmmmmm

Skrevet

Blitt hekta på smash bar.Bare må ha den.

Skrevet

Stratos og opera mints er et must her i huset. Har hatt dilla på det i 2 mnd nå... Trist for jeg vil gjerne ha vekk denne magen...

Skrevet

Så lenge det er masse kalorier i det så spiller det ingen rolle hva slags godis det er!!!!!

:o)

Skrevet

Smash. Stor pose! Nå har jeg imidlertid sluttet med sjokoladespising, nok er nok..

Skrevet

Potetgull. Liker best de med paprikesmak fra sørlandschips. Og den nye med løk og sour cream og chili fra Maarud, og kims mexican fiesta, og...

Skrevet

Jeg har blitt hekta på sånne sjokolader med mini smarties inni..noen som skjønte den?:) Finner det sammen med candy king smågodtet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...