Tussi og Maja Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Mannen min malte soverommet vårt på søndag. Har brukt gjesterommet i natt, og vurderer det i natt også. Noen som vet når det er "trygt" å legge seg til å sove på soverommet? Savner den gode senga mi :-)
Tussi og Maja Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2006 Ingen som har noe peiling?
jippii Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 kommer helt an på om du har brukt oljebasertmaling eller vannbasert maling. Hvet at vannbasert maling ikke er så farlig. Den kan til og med gravide male med. Men oljebasert maling så er det vel farligere.
silje082 Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Luft godt ut ei natt til først du for å være sikker.Om malingslukta er borte kan du nok trygt sove der igjen. Vet hvor fælt det er å savne senga si..
MM med spire Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Ville lufta ca et døgn, da er vel verste lukta borte... med oljemaling noe lenger tror jeg...
Tussi og Maja Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2006 Takk for innspill! Det er vannbasert maling. Har hørt at det kan være like "skadelig" som oljebasert... Men det har jeg kun hørt på disse sidene her. Har ikke peiling selv. Tror jeg tar en natt til på gjesterommet, så får jeg se anhvor stort savnet etter senga er i morgen :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Orker dere synes heg du bør vente en uke, mens du har vinduet på vidt gap på soverommet så mye som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå