Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?.... :( LANG... (samme som skravlesida)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommern for ett år siden snakka jeg en del med nabojenta som da bare var 13år.. (Ho har blitt endel mobba og har ikke så mange venner, så da stiller jeg opp selvom jeg er noen år eldre..Jeg er egentlig venninna til store søstra). Ho fortalte meg alt ho tenkte osv.. Den sommern blei ho forelska i en gutt på 24år, og han skrev meldinger til henne og spurte om ho kunne sende bilder av seg selv naken osv. Jeg sa klart ifra til henne at nå måtte ho passe seg, og burde holde seg unna han. Det likte ho ikke at jeg sa, for det var jo den første gutten som hadde sendt ho meldinger.

Derfor møtte ho han i skjul for meg, søstern hennes og foreldrene sine.

Han fikk henne med ut på en øy og tok henne i rompa (sier det rett ut som det er bare). Jeg og søstern hennes visste hele tida at ho hadde en kondom i veska, en dag skrøyt ho over at den var brukt..

Foreldrene fant dette ut å anmeldte gutten.

Jeg blei dratt inn til politiavhør som vitne.

Til tirsdag er det rettsak.. Jeg er gravid i 18måned, vondt i magen, ryggen, kvalm og uggen.. Har heller ikke særlig lyst til og inn i den rettsaken. Den blei utsatt i sommer, og han gutten har inrømt at han har gjort det han har gjort.. Alikevel må jeg i retten, jeg snakka med aktor i saken og han sa jeg måtte uansett!

Jeg har en valp på 3måneder og har ingen til og se etter han når jeg skal dit. Siden den er så ung bør den jo ha tillsyn hele tiden. Jeg bor en time unna der rettsaken er og må kjøre buss osv. Altså ingen lyst i det hele tatt + jeg føler meg ikke bra om dagen + har ingen hundevakt..

Hva skal jeg gjøre for og slippe dette?? Jeg orker virkelig ikke! Om jeg ikke møter kan det hende dem kommer og henter meg eller gir meg bøter..

Lurer på om jeg bare ikke skal møte og heller betale bøter.. Men har jo allermest lyst til og slippe og møte og slippe bøter.. :/ Dette er vanskelig... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel ikke noe valg her. En rettssak er seriøse greier, og man kødder ikke med tiden til rettssystemet. Jeg hadde prøvd å ringe aktor en gang til for å prøve å slippe unna. Hadde ikke det gått, hadde jeg møtt. Det er straffbart å ikke møte, og jeg hadde ikke syntes at det var så kult å få en anmerkning på rullebladet.

Skrevet

sant, er vel ikke så kult det! Får ta en telefon i morgen igjen, sist bare lo han av meg. Men jeg får vel bare møte hvis det ikke går..

Blir bare så frustrert.. Han har inrømt alt, men jeg må alikevel vitne.. :(

Skrevet

Det er ikke en politistasjon nær der du bor? Da kan du evt prøve å få til at du vitner over telefon mens du er på politistasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...