Gå til innhold

Ny her..;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er seks uker og to dager på vei i dag ;)

Har ømme pupper, oppblåst og øm mage, er tørst, trøtt og veldig frossen. Men har ikke merket noe til kvalmen, har veldig god apetitt.. Når pleier den å komme? Er det noen fler her som ikke er kvalme?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen ;) JEG er kvalm, dere er heldige om dere slipper unna!!! Heheh!!! Absolutt ikke alle som blir det- jeg var ikke særlig plaget da jeg var gravid med gutten vår... kanskje jente denne gangen da?!! ;)

 

Lykke til med graviditeten- og håper at du fortsatt slipper kvalmen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalm jeg også.... da jeg fikk gutten min kjente jeg ikke noe før han begynte å sparke.. men nå.. nå er jeg kvalm og fryser konstant.. sikkert jente her også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Så lite kvalme skal tyde på gutt? Interessant, har ikke hørt det før...Skal forresten til legen første gang i morgen, blir spennende for jeg bor i Italia og vet fremdeles veldig lite om hvordan det er å være gravid her... Er 6+4 i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm jeg som har tenkt helt motsatt. Med gutten min spydde jeg fra dag 1. Med jenta var jeg bare slapp... Nå spyr jeg ikke og tenkte at det er en jente:) Men da er det kanskje ikke så mye logikk i dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heheh, Sommerbaby... ja, ingen regel uten unntak!! Det er noen som har det slik som deg, men de aller fleste jeg kjenner har vært skikkelig kvalm når det har vært en liten jentebaby inni der. Ikke sikkert at det er så mye logikk i det, men... det ser faktisk ut som om det er en sammenheng... men vi får se da- hva vi popper ut!! Heheh!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...