Gå til innhold

Skal på røntgen av eggledere i morgen! Hjeeelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skal på røngen av egglederne i morgen. Tok egentlig inn bare mellom dag 7-10 men da nevnte jeg at jeg har testet EL i over et år og aldri fått EL før dag 16 så da fikk jeg komme på dag 13, hurra! Var fullt før nemlig og orket ikke vente lenger, har ventet siden juni pga sommerferieavvikling.. Er fryktelig spent! Vet ikke om jeg helst vil være tett eller åpen, begge deler har jo fordeler og ulemper. Tette eggledere har høyere score på prøverør har jeg sett.. Men samtidig KAN det jo hende vi klarer det på egenhånd når nå vekta er på vei ned så... Uff, fryktelig nervepirrende dette! Noen som kan dele erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går sikkert bra det!

du må komme med referat i morgen.

får du svar med en gang??

spennende da,håper du får et positivt svar!!

lykke til!

Skrevet

Masse lykke til imorgen!! Venter spent på oppdatering fra deg :-)

Skrevet

Hei !

Jeg har også fått henvisning til røntgen, men har ikke bestilt time enda.. Hører svært gjerne referat om hvordan denne undersøkelsen var i dag.. Håper det går bra med deg etter undersøkelse i dag...

Skrevet

Hei jenter og takk for lykke til på veien! Det gikk veldig greit. INGENTING å grue seg for. Inv.UL er mer ubehaglig syns jeg faktisk! Jeg var veldig nervøs, men de var veldig søte med meg.

Jeg tok 2 pinex 30 min før jeg skulle inn.

Så kom jeg inn en halv time for sent pga noe akutt men sånn er det jo..

Ble send på omkledningsrom og tok av benklær, og på med blå sokker og et laken om livet. Fikk beholde overklærne på (lurte jeg på så nevner det.. ;) )

Så satt jeg meg på benken som var en liggebenk med ben-bøyler i enden. Så kom legen inn (lege og sykepleier tilstede inni rommet, og radiograf bak veggen) og jeg la meg med bena i bøylene. Så åpnet han meg med en sånn nebb-sak el. og før jeg trodde han var i gang med kateteret var det alt på plass, kjente ingenting! Veldig tynn slange de fører opp bare. Så tok han vekk nebbet og la bena mine på magen sin og så fikk jeg sparke legen! ;D Det var for å ski opp på benken så jeg kunne ligge rett ut. Så så vi på skjermen og ALT SÅ FINT UT! Åpent og helt normalt. Så klatret jeg ned og fikk klut og sånt og mens jeg kledde på meg ba de mannen min inn for å se på bildene. Må ta det med ro ut dagen for man kan få en infeksjon men vanligvis helt i form igjen i morgen! Føler ikke noe ubehag å snakke om nå heller , litt "rar" bare. Mye mindre vondt en mens-smerter ol. Flott at de fortalte litt til mannen mens jeg kledde på meg da (han kom inn etter undersøkelsen, men hadde vi bedt om det kunne han nok vært med inn)

Bare spør om det er noe mer dere lurer på! Jeg føler meg iallfall mye tryggere når jegvet hva som skal skje så kan jeg hjelpe andre er det koselig!

Så da var ikke det noe feil der altså, så da er vi "uforklarlig barnløse" HÅPER VEKTTAPET SKAL GJØRE SUSEN! :)

Skrevet

hei hei !

Veldig bra å høre at det ikke var noe galt :-) og veldig greit å høre hvordan undersøkelsen foregikk.. Nå kvier ikke jeg meg så mye lenger.. :-)

takk :-)

Skrevet

Det er godt å høre Catty, bare spør om du lurer på noe mer, og LYKKE TIL! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...