ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Tok alltid flaske før- helt til vi var i bryllup for noen uker siden- måtte dra hjem til slutt, da hun ikke hadde spist på 11 timer. Har nå prøvd flaske i flere dager uten hell. Hyyylgriner bare hun ser den! NUK-flaska var mitt siste håp, men neida... ;( Nå gir jeg opp dette prosjektet!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2006 Nei, men det er vel kanskje det vi må ty til... Hva slags kopp er i tilfelle best å bruke? Tutekopp? Hun er 5 1/2 mnd...
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Nå som hun har blitt så stor kan du jo like gjerne begynne med tutekopp eller vanlig kopp. Gutten min er nøyaktig en måned eldre en jenta di. Han drikker av tutekopp. Har heller aldri villet ha flaske. Tok litt tid å venne han med koppen, men nå drikker han som bare det. Det som er fint med de tutekoppene som ikke søler er at du kan la henne leke med den. Plutselig skjønner hun at det kommer noe ut av den og da er det gjort. Lykke til!
martemaren Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 eg har avent sin kopp til guten min,men han vil ikkje ha den,men han ha fått flaske heile tida så.. så eg slite me de som du slite me flaska.. min e 8 mnd..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2006 Takk for tips, Turbo29
firemerkersmør Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 På NUK flaska klarer tassen drikke med hullet opp, men ikke ned. Har du prøvd begge veier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå