lille_MajaMin Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Hei alle sammen.. jeg har et stort problem her, trenger litt råd av dere som kanskje er i samme situasjon!! Sex lysten er borte!!! hjelp.... det er nå 6 mnd siden jeg har født, så jeg hadde regnet med at den ville komme tilbake. den første tiden er jo forsåelig at den minker litt, men det blir mye frustrasjon når jeg Aldri har lyst! hva gjør vi?? hilsen en utålmodig mamma:)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 samme problemet her. Er over 10 mnd siden eg fødte....vet ikke hva eg skal gjøre...
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 akk det samme her og, og her er det 11,5mnd siden fødsel!!!!! ;oO
Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Dette er helt normalt har jeg hørt. Ammingen produserer hormoner som er sexlystdrepende. I tillegg har jo kroppen vært gjennom mye, derfor er det naturlig at vi trenger en stund på å komme oss igjen.
Mathoka Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Akkurat sånn her også...veldig frustrerende for både mannen min og meg, for han har jo lyst...6 mnd siden fødsel her også...
MammaTilTo&Spire=) Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Beklager at ikke jeg heller kan hjelpe deg, for jeg har det også sånn.. Er 10 mnd siden fødselen her... Det er ikke noe gøy å ha det sånn, sambo har jo lyst, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med min lyst...
Mona og Sine Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 Jeg kan heller ikke hjelpe, har så vidt hatt sex etter snuppa kom, ho er 4 mnd nå! vi får leve i håpet!
Locabeijbi Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Oi...det hørtes frustrerende ut :S Jeg har aldri hatt det problemet...min lyst har aldri vært borte... Har du prøvd å ta den fri 1 dag? Og lagd koselig middag med stearinlys og et morsomt spill som heter "Sexspillet"? Det er faktisk ganske så opphissende Sett av litt tid til deg og din kjære, så kan dere kose dere så mye dere vil Kan jo prøve iallefall? Mvh
-=camilla=- Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 hei! Her var det ikke mange råd og få, jeg kan nok ikke hjelpe deg jeg heller. Jeg har ei jente på 10mnd, også er jeg gravid i uke 27 med nr to. =) Og jeg har ikke sexlyst i det hele tatt! Det er så kjipt... sist jeg var gravid var sexlivet mitt bedre enn noen gang, så det har nok ikke med det å gjøre! Men det hadde vært flott å få noen tips, det dreper så mye av forholdet føler jeg. Men godt å se at det ikke bare er jeg som har det sånn! =)
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 jeg har heller ikke lyst lenger! jeg er gravid naa, lurer paa hvordan det skal gaa. han tror allerede at jeg er begynt aa gaa lei han. han skjonner ikke att det ikke er han som er problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå