♥Snulder Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Savner spenstige innlegg fra den kanten!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Ække bra nok vi andre eller???????? Neida, når du sier det så er det en stund siden jeg har sett henne. Hun har kanskje gått i hi? Eller så rasker hun over isen...
Karomamma Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Jaaaaa, jeg savner også Reveenka! Hvor er du? Må vi spørre Korse?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Hmmm.....Nancy Drew er litt hjelpeløs nå altså! Vet liksom ikke helt hvor jeg skal starte letingen!! Hmmm................... REVEENKA - NÅ MÅ DU KOMME INN HIT IGJEN!!!!! FORTE DEG DA!!!!!!! HALLOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trollmora Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Kan jo være med å rope i skogen jeg og ) OOOOhooooo !!!!! OOOOhooooo OOOOhooooo
Reveenka Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Heisan jenter! Skulle bare se hvor lang tid det gikk før noen savnet meg...c",)! Neida, pc'n har vært utsatt for ivrige små andreklassefingre som har fått beskjed om at de må øve på pc'n hjemme siden skolen ikke har nok pc'er til alle elevene. Som gode foreldre støtter man opp om slikt - det eneste som kanskje var litt dumt, var å ikke passe på som en smed absolutt HELE tiden - og vips, så funker ikke internettilkoblingen lenger og mammaen har hatt verdens verste dibbeabstinens i en uke - eller er det to? Utrolig at en som tross alt er forkvinne i Eldre Engstelige Mødres Forening ikke forutså dette..... Men nå er det altså nesten fire - 4! - sider med innlegg jeg må jobbe meg gjennom, jammen bra det er Greys akkurat nå, sånn at det ikke ramler inn tusenvis av nye innlegg mens jeg driver på og oppdaterer meg! (for her virker ikke tv'n heller akkurat nå, siden vi ikke fikk betalt regninger på internett, og ja - dere skjønner tehgninga - det ene tar det andre med seg.. Men nå er regninga betalt, så om en dag eller to får jeg tilbake signalene....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå