Ny bebis i magen! Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er 4 mnd på vei og har bestemt meg for hvilken vogn jeg vil ha. Denne vogna er nå på tilbud i en butikk så jeg... Hvor dumt er det å kjøpe vogn nå? Skal man tenke litt økonomisk eller bare at det burde være fornuftig og vente i minst 3 mnd til. Men da er den sikkert utsolgt og så skal de ha inn 07 modellen, som da koster mer igjen. Dessuten er det ingen som er sikre på hvordan den modellen ser ut fordi de ikke hadde fått brosjyrer på den ennå.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 ser ikke problemer med å kjøpe vogna nå. kjøpte min i uke 16 pga tilbud:)
rødhette* Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg ville kjøpt nå! Vi kjøpte i uke 17, pga tilbud vi ikke ville la gå fra oss.
Flyme Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Enig med de andre 2! Det er masse penger som skal ut de neste månedene, så slå til! Jeg har allerede kjøpt sprinkelseng (på tilbud) og er i uke 16...
Bibbi W Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 I uke 16 hadde jeg handlet inn alt vi trenger av utstyr, bortsett fra seng. Ser ingen grunn til at du skal vente. :-)
heldige meg07 + en liten til Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Vi har kjøpt barnevogn forrige uke (uke 18) fordi vi hadde bestemt oss for akkkurat den vogna og det var et knalltilbud i Sverige akkurat nå. Vi tenkte også på at det var litt tidlig (i og med at man bare har et års garanti etc.), men slo til allikevel. Det er mange penger å spare!
Ny bebis i magen! Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2006 Jess, men da slår jeg til jeg da!! For bare må ha den vogna.
selfangerkjerringa Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 vi kjøpte barnevogn i uke 14 - jeg var ute på vogn-research, og oppdaget at den modellen som passet oss best var satt ned på sommertilbud til 4000kr (ordinærpris 6000). Så vi kjøpte
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg må vel innrømme at jeg synes det er for tidlig.. jeg har ikke kjøpt vogn enda.. har holdt den av i butikken da.. skal ikke hente den før 10 januar.. altså tre uker før termin.. Men.. jeg er kanskje litt rar da... Jeg orker nemlig ikke å ha vogna her og andre store ting så tidlig.. i tilfelle ting går galt.. ( det hørtes veldig pessimistisk ut da.. men men ... )
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 jeg er i uke 21 og har nettop kjøpt vogn,fant en knallfin en på tilbud til 4000,kostet egentlig 6000. Da måtte jeg bare slå til. Har også kjøpt inn barnesete allerede. Synes det er greit å kjøpe inn sånn litt etterhvert,for det er ganske mange penger man skal ut med samtidig hvis man skal vente til den siste måneden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå