Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg og min mann separerte oss for et år siden og har hatt et forholdsvis bra samarbeid om datteren vår i etterkant. Grunnene til samlivsbruddet var at jeg ikke orket å leve med hans temperament lenger, samt at jeg fant ut at han ved flere anledninger hadde vært utro og at han løy til meg... Jeg ønsker unasett det beste for vår datter og har etter bruddet derfor bitet i meg spydige komentarer og drittslenging kun for å bevare "freden" for datteren vår sin skyld... Men.... så skjedde det som jeg på en måte hadde prøvd å unngå, jeg ble forelsket i en mann som bor 3 timers kjøretur fra oss.. Vi har hatt et forhold siden i sommer som bare blir bedre og bedre. Han vil gjerne at jeg skal flytte til han etterhvert og etablere meg der på nytt... Han har ingen barn fra før og bor i en bygd som er veldig barnevennlig og hvor han har slekt og venner rundt seg. Jeg tror at hvis jeg flytter så er det også best for datteren vår som får en fast sted å vokse opp med venner og kontaktnett uten at hun behøver å flytte senere. Jeg har også blitt tilbudt jobb der han bor, dette vil gjøre at jeg får mer tid til datteren vår og i tillegg bo sammen med en jeg håper å kunne dele resten av livet med... Det jeg gjerne vil høre med dere om er hvordan det blir for vår datter å skulle pendle totalt 6 timer tur/retur 2-3 ganger i måndeden... Er det egoistisk av meg å flytte med tanke på at hun får mindre kontakt med sin far... ???
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 hei! Jeg synes at det er viktig at du har det bra også jeg. har du det bra - så har jo datteren din det bra også. Jeg ser ikke at du skriver hvor gammel hun er, men i alle fall virker det som dere har et godt samarbeid. Kanskje du kan diskutere med far hva han mener, og andre alternativer. Det bør jo være mulighet for at begge parter skal kunne fortsette med sitt voksne liv. Høres i alle fall ut som du har masse positivt som skjer i livet ditt også!! Lykke til med avgjørelsene som skal tas!
3barnsmor? Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg hadde flyttet om jeg hadde vært deg, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå